Żabka rusza z pilotażem usługi zakupów na Jush!

20 paź 2021
źródło: materiał prasowy Żabka

Grupa Żabka i Lite e-Commerce ruszają z pilotażem zakupów "na Jush". Ekspresowe zakupy online będą testowane w Warszawie. Start pilotażu usługi zaplanowany jest na 21 października. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy stolicy w wybranych dzielnicach, korzystający z urządzeń z systemem iOS.

Początkowo klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa będzie stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic Warszawy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych polskich miastach. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1300 produktów, znanych między innymi z sieci sklepów Żabka.

Lite e-Commerce został powołany w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience.

Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. W ramach start-upu Lite e-Commerce skupiamy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować jak najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę użytkowania. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już” – komentuje Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future.

Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach skutecznie poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-Commercemówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, CEO Grupy Żabka.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem sieci sklepów typu convenience, liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook