Żabka w tym roku uruchomiła pół tysiąca nowych sklepów i osiągnęła rekordową liczbę 6500 placówek. To duży sukces z uwagi na to, że placówki uruchomiono podczas trwającej pandemii koronawirusa. 6,5-tysięczna Żabka działa w Szczecinie, przy ul. Południowej 18.
Sieć Żabka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci convenience, która przyciąga swoich potencjalnych franczyzobiorców nowoczesnym modelem biznesowym. Według firmy kluczowym sukcesem biznesu pod zielonym szyldem jest jego lokalizacja. Dlatego Żabka prowadzi rozeznanie lokalizacji za pomocą sztucznej inteligencji. Każde nowe placówki nie pojawiają się przypadkowo.
Aktualnie zainteresowani franczyzobiorcy mogą liczyć na zagwarantowany przychód podstawowy w wysokości 16 tysięcy złotych przez pierwsze 12 miesięcy prowadzenia przez nich działalności. Franczyzobiorca otrzymuje także w pełni wyposażony i zatowarowany sklep. Musi uiścić natomiast wkład własny w wysokości 5 tysięcy złotych, który jest przeznaczony między innymi na zakup kasy fiskalnej czy produktów regionalnych.
– Pandemia nie zatrzymała nas na drodze do dalszego, dynamicznego rozwoju. Od stycznia br. otworzyliśmy pół tysiąca sklepów, a do końca 2020 roku zamierzamy otworzyć kolejnych 500 placówek w całej Polsce – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu firmy Żabka Polska. – Zainteresowanie naszym modelem biznesowym rośnie, tylko w lipcu br. do naszej sieci dołączyło ponad 180 nowych franczyzobiorców, którzy widząc potencjał formatu convenience, chcą prowadzić sklep Żabka – dodaje.
Według danych sieci na 10 nowych franczyzobiorców, aż 9 osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu po pierwszym roku. Dodatkowo rozpoczęcie współpracy z marką jest równoznaczne z dostępem do know-how, sprawdzonego w przypadku Żabki w ponad 21-letniej praktyce, ciągle aktualizowanego, stosownie do rozwoju rynku. Od początku przedsiębiorcy mogą korzystać również z szeregu szkoleń, które poszerzają ich wiedzę i umiejętności z obszaru sprzedaży czy zarządzania zespołem. Stałe wsparcie świadczy także specjalna jednostka – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, która pomaga w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez franczyzobiorców. Sieć nieustanie inwestuje również w rozwój nowoczesnych narzędzi technologicznych, które pomagają przedsiębiorcom w prowadzeniu biznesu.
Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem sieci sklepów typu convenience, liczącej 6500 placówek prowadzonych przez ponad 4900 franczyzobiorców pod marką Żabka.
***
Polecamy także:
Przetwarzanie danych osobowych we franczyzie