Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu za pośrednictwem YouTube został opublikowany teledysk, który skradł serca milionom Polaków. Mowa tutaj o piosence, w którym grupa mężczyzn śpiewa piosenkę o piciu mieszanki piwa Harnaś oraz ice tea. Film ma już ponad 30 milionów wyświetleń na popularnej platformie, a konsumentów (w tym m.in. sieć Żabka) skłoniło to do stworzenia nowego trunku.
Finalnie doszło do stworzenia napoju Harnaś LodoHerbata o smaku brzoskwiniowym, który od 13 kwietnia został wprowadzony do sprzedaży w sklepach w sieci Żabka. Trzeba przyznać, że napój ten ma spory potencjał na to, by stać się prawdziwym hitem. Zwłaszcza, jeśli przypomnimy sobie, jaki sukces odniosła w ubiegłym roku promocyjna kampania Lodów Ekipa.
Czekaliście na wyprodukowanie tego rodzaju produktu? Jeśli tak, to koniecznie dajcie nam znać w komentarzach, czy mieliście okazję już go spróbować!
Czytaj także: Nanosklep Żabka we franczyzie? [komentarz sieci]
Sprawdź nas także na Facebooku: