Żabka z nową kampanią: „Otwarci na 50+”

22 sty 2020
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl oraz zabka.pl

Sieć uruchamia nową kampanię skierowaną do osób w kwiecie wieku. Sieć chce w ten sposób zachęcić osoby po pięćdziesiątym roku życia do otwarcia własnego biznesu.

Jak informuje Portal Wiadomości Handlowe kampania „Otwarci na 50+” ma na celu pokazanie, że w każdym wieku można rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej.

Żabka na swojej oficjalnej stronie opublikowała również spot, który ma być pewnego rodzaju zachętą dla osób dojrzałych. Kampania 50+ ma pokazać, że własny biznes można prowadzić, w każdym wieku. W klipie wystąpiły dwie franczyzobiorczynie:  Blanka Skotarczak i Małgorzata Bździak.

- Historia pokazuje, że każdy wiek jest dobry by rozpocząć własną działalność gospodarczą. Zgromadzone przez lata doświadczenie i pasja u ludzi w średnim wieku stanowią bezcenny kapitał - tłumaczy Żabka.

 

Źródło: kampania dla osób 50+ Kanał Żabka Polska youtube.pl https://www.youtube.com/watch?v=74hTtKhY2lg

Do niedawna sieć przyciągała jedynie takich franczyzobiorców, którzy byli gotowi na prowadzenie kilku placówek jednocześnie. Następnie, sieć zmieniła koncepcję i ukierunkowała się również na franczyzobiorców, którzy chcą prowadzić tylko jeden sklep.

Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.

Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.

Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.

Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.

***

Polecamy także:

lidl polska - zmiany na szczycie

Lidl Polska - zmiany na szczycie

 

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook