Sieć uruchamia nową kampanię skierowaną do osób w kwiecie wieku. Sieć chce w ten sposób zachęcić osoby po pięćdziesiątym roku życia do otwarcia własnego biznesu.
Jak informuje Portal Wiadomości Handlowe kampania „Otwarci na 50+” ma na celu pokazanie, że w każdym wieku można rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej.
Żabka na swojej oficjalnej stronie opublikowała również spot, który ma być pewnego rodzaju zachętą dla osób dojrzałych. Kampania 50+ ma pokazać, że własny biznes można prowadzić, w każdym wieku. W klipie wystąpiły dwie franczyzobiorczynie: Blanka Skotarczak i Małgorzata Bździak.
- Historia pokazuje, że każdy wiek jest dobry by rozpocząć własną działalność gospodarczą. Zgromadzone przez lata doświadczenie i pasja u ludzi w średnim wieku stanowią bezcenny kapitał - tłumaczy Żabka.
Źródło: kampania dla osób 50+ Kanał Żabka Polska youtube.pl https://www.youtube.com/watch?v=74hTtKhY2lg
Do niedawna sieć przyciągała jedynie takich franczyzobiorców, którzy byli gotowi na prowadzenie kilku placówek jednocześnie. Następnie, sieć zmieniła koncepcję i ukierunkowała się również na franczyzobiorców, którzy chcą prowadzić tylko jeden sklep.
Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.
Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.
Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.
Ta sieć sklepów, które posiadają już około 4200 franczyzobiorców. W Polsce pierwsze sklepy spożywcze pod szyldem Żabka, otworzone zostały w 1998 roku. Centrala polskiej spółki mieści się w Poznaniu. Firma zajmuje czołowe miejsce na rynku sklepów convenience. Jest także liderem w tym segmencie.
***
Polecamy także:
Lidl Polska - zmiany na szczycie