"Zakupy w 15 minut!” – Żabka Jush rusza z kampanią!

08 gru 2021
źródło: komunikat dla prasy

Usługa Żabka Jush ruszyła z kampanią reklamową. Hasło: „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!” ma zachęcić konsumentów do przetestowania aplikacji, służącej do szybkich zakupów online i wykorzystania zaoszczędzonego czasu na swoje pasje.

 Zakres działań obejmuje kampanię digital oraz kampanię outdoor. Działaniom w outdoorze towarzyszą 30-sekudnowe spoty, przeznaczone do Internetu oraz social mediów. Nagrania promujące usługę zostały nagrane w czterech wersjach. W każdym z nich kamera skupia się na głównym aktorze lub aktorce, którzy wykonując codzienne czynności – związane z swoim hobby lub pracą – cieszą się ekspresowymi zakupami online. Kreacja jest utrzymana w lekkim i humorystycznym stylu.

Jedną z bohaterek kampanii jest Wirginia Szmyt, znana szerszej publiczności jako DJ Wika - najstarsza didżejka w Polsce. Kampania Lite e-Commerce jest skierowana do potencjalnych klientów – osób ceniących wygodne rozwiązania i chętnie korzystających z nowych technologii, nie mających często czasu na samodzielne wizyty w sklepach.

Zakupy na „już” 

Aplikacja Jush działa na razie w wybranych dzielnicach Warszawy. Swoim zasięgiem obejmuje Śródmieście, Wolę, Włochy, Ochotę, Targówek, Ursynów, Pragę Północ i Południe oraz część Mokotowa i Wilanowa. Konsumenci mogą wybierać z ponad 1300 produktów, znanych również z sieci sklepów Żabka. W ofercie znajdują się świeże warzywa, owoce i pieczywo oraz napoje czy dania gotowe, także w wersji wegetariańskiej. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, ale po przekroczeniu 35 zł jest darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook