Sieć Żabka postanowiła ułatwić i przyspieszyć proces odbierania paczek, dodając do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – możliwość śledzenia zamawianych przesyłek. Żappka Post to nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki, która pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór.
Z badania przeprowadzonego przez IQS na zlecenie Żabka Polska wynika, że ponad 90 procent dorosłych Polaków kupuje w sieci. Co więcej badania w tym zakresie wskazują, że 69 procent ankietowanych przyznaje, że to właśnie wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 65 procent respondentów szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie.
Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji żappka to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci. Za implementację funkcjonalności tej usługi odpowiada Future Mind oraz Point Pack.
Aby skorzystać z tej nowej usługi należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał w aplikacji powiadomienia o statusie swoich przesyłek wysyłanych do sklepów sieci wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. W aplikacji będzie także można podejrzeć kod, upoważniający do odbioru paczek. Oznacza to, że nie trzeba już będzie przeglądać SMS-ów, by ten numer odnaleźć, co znacznie przyspieszy cały proces. Dodatkowo w aplikacji, na mapie widoczna będzie lokalizacja sklepu, w którym czeka nasza paczka. Po użyciu opcji „nawiguj” zostaniemy poprowadzeni pod wskazany adres Żabki - czytamy w komunikacie prasowym sieci.
***
Polecamy także:
Pierwszy samoobsługowy kiosk RUCH!