Biedronka wspiera lokalnych producentów

27 maja 2020
źródło: materiały prasowe

Biedronka wprowadza do oferty swoich sklepów produkty lokalne. Akcja "Czas na wspieranie małych producentów" w połowie kwietnia obejmowała już około 800 zgłoszeń. 

Producenci zazwyczaj zgłaszają do Biedronki produkty spożywcze (90% zgłoszeń). Kolejne miejsce zajmują kosmetyki od polskich producentów (8%). Pozostałe produkty to tzw. non-food oraz chemia gospodarcza.

Nasza akcja pokazuje jak wielki potencjał drzemie w mniejszych, lokalnych producentach. Cieszymy się, że z każdym tygodniem wprowadzamy coraz więcej ich produktów do naszej oferty. Korzystamy na tym wszyscy – producenci znajdując kolejnych odbiorców, klienci kupując regionalne smaki w ich ulubionej sieci handlowej, a Biedronka stale poszerzając swoją ofertę - mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów".

Gdy dowiedziałem się o programie „Czas na wspieranie małych producentów” pomyślałem, że to szansa dla naszej rodzinnej firmy, żeby nawiązać współpracę na poziomie lokalnym i zapewnić współpracę z dużym renomowanym odbiorcą. Biedronka wyraziła zainteresowanie naszymi jabłkami i od połowy maja regularnie, co tydzień, dostarczamy odmianę Idared do centrum dystrybucyjnego Biedronki w Grudziądzu, a jednocześnie przygotowujemy się do rozpoczęcia dostaw naszego brokułu - tłumaczy Cezary Stachewicz, właściciel gospodarstwa spod Brodnicy

Akcja Biedronki pt. "Czas na wspieranie małych producentów"  ma być prowadzona bezterminowo.

Biedronka to sieć sklepów, która również rozwija franczyzę w Polsce.

***

Polecamy także:

4000 franczyzowych placówek pod szyldem Nasz Sklep

4000 franczyzowych placówek pod szyldem Nasz Sklep

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera