Carrefour otworzył drugi sklep samoobsługowy w tym formacie convenience. Tym razem "sklep bez kasjera" pojawił się w Warszawie przed wejściem do galerii i stacji PKP Warszawa Wileńska. Punkt jest czynny 7 dni w tygodniu.
Ekspansja formatu całodobowych, samoobsługowych sklepów Carrefour Express to wynik realizowania przez sieć strategii omnikanałowości oraz ambicji zapewniania klientom możliwości dokonywania zakupów w najbardziej dopasowany do ich potrzeb sposób. Koncept rozwijany jest w odpowiedzi na oczekiwania współczesnego rynku, a oferta spożywcza zbudowana jest na podstawie preferencji zakupowych klientów convenience i dostosowana jest do potrzeb lokalnych konsumentów. Asortyment sklepu przy Galerii Wileńskiej skierowany jest głównie do tzw. klientów trafficowych, ale wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących artykułów pierwszej potrzeby - na śniadanie, obiad i kolację - czytamy w komunikacie prasowym Carrefour Polska.
Sklep samoobsługowy oferuje pełną gamę produktów, a sprzedaż w nim prowadzona jest poprzez panel dotykowy. Płatności można dokonać za pomocą karty. Partnerem technologicznym Carrefour przy projekcie jest firma MarketLAB - twórca unikalnego interfejsu zakupowego i systemu zarządzania sklepami automatycznymi i maszynami vendingowymi.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
***
Polecamy także:
"Herosi Codzienności"- kampania społeczna popierająca lokalne sklepy