Legalne konopie we franczyzie?

06 sie 2020
artykuł sponsorowany

Coffee Shop Poland to  znana firma, która sprzedaje maści, oleje, a nawet makarony wyrabiane z konopi siewnej. Jak taki biznes wygląda od strony prawnej? Polski franczyzodawca zapewnia, że ten niszowy biznes jest w 100 proc. legalny.

Skąd obawa przed nielegalnością takiego biznesu?

Wielu z potencjalnych zainteresowanych myli konopie siewne z inną nielegalną substancją. Dlatego na samym początku należy rozwiązać wszelkie wątpliwości tych, którzy konopie siewną mogą uważać za produkt nielegalny i mający związek z narkotykami.

Legalne konopie we franczyzie?

Konopie siewne, które Coffee Shop Poland wykorzystuje do wytwarzania swoich kosmetyków i środków spożywczych nie są tą samą rośliną, z której produkuje się narkotyki. Przede wszystkim dlatego, że pozbawione związku THC - tetrahydrokanabinolu, który powoduje stan odprężenia organizmu, zmienioną percepcję czy wzmożony apetyt. Produkty te posiadają za to stężenie CBD - kanabidiolu, który charakteryzuje się dużymi wartościami odżywczymi. Co ciekawe, produkty z konopi siewnej są bezpieczne zarówno dla dzieci, jak i kobiet w ciąży - ponieważ są w pełni naturalne.

Jaki potrzebny jest koszt na uruchomienie biznesu konopnego?

Koszt inwestycji we własny sklep marki Coffee Shop Poland to 54 tys. zł netto, czyli ok. 65 tysięcy brutto.

Wskazany koszt obejmuje:

  • markę,
  • znak zewnętrzny z diodą LED,
  • lodówkę na napoje,
  • półki,
  • meble,
  • towar,
  • witryny sprzedażowe,
  • reklamę na poziomie krajowym,
  • szkolenia,
  • 10 000 ulotek reklamowych,
  • 500 naklejek na auto dla klientów (na tył samochodu),
  • możliwość oklejenia własnego samochodu w barwy Coffee Shop Poland (na życzenie),
  • w trakcie otwarcia opieka koordynatora, hostessy, ulotki, balony, degustacja.

Legalne konopie we franczyzie?

Co więc należy zrobić, aby zostać franczyzobiorcą biznesu konopnego?

Stawiane są określone wymagania od kandydata, między innymi: chęć dołączenia do sieci Coffee Shop Poland; posiadanie działalności gospodarczej lub chęć jej otworzenia; zdolności kredytowe lub posiadanie środków na otwarcie sklepu Coffee Shop Poland.

Koszt otwarcia lokalu to cena katalogowa wynosząca 64 000 zł. Firma przewidziała jednak zniżki -  do końca sierpnia ta opłata wynosi 54 000 zł netto. Co więcej, kwotę można rozbić w atrakcyjnym finansowaniu dla firm. Coffee Shop Poland zapewnia, że biznes, który proponuje jest bezpieczny. Przede wszystkim dlatego, że w razie rezygnacji firma odkupuje meble i przejmuje towar.

Firma zaprasza do współpracy, argumentując, że to właśnie "pierwsi zarabiają najwięcej". Więcej informacji na temat tego konceptu można znaleźć w katalogu (tutaj) lub  przeczytać na www.coffeeshoppoland.pl

***

Polecamy także:

Zyski z konopi coraz większe? Coffee Shop szuka partnerów w całej Polsce!

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook