Grupa Specjał, która jest właścicielem marek franczyzowych takich jak: Livio, Nasz Sklep, czy Rabat Detal planuje wdrożenie kolejnej franczyzowej marki o nazwie Market Plus. Sieć ma być dedykowana najlepszym, dotychczasowym franczyzobiorcom.
Nowo powstała sieć będzie stworzona z myślą najlepszych franczyzobiorcach firmy i jest propozycją dla wąskiej grupy przedsiębiorców. Jest to propozycja dla detalistów, którzy spełniają wszelkie oczekiwania związane ze współpracą z Specjałem i najlepiej realizują założenia sieci.
Specjał zakłada, że potencjalnymi franczyzobiorcami będą przedsiębiorcy prowadzący placówki handlowe o co najmniej 150 mkw. powierzchni sprzedaży. Firma chce wykorzystać przy tym najlepsze doświadczenia osób zaangażowanych w sprzedaż i umiejętności detalistów.
(...)Przewidujemy, że oferta w sklepie Market Plus będzie z jednej strony ujednolicona, aby była wyznacznikiem sieci, z drugiej zaś odpowiadała na regionalne potrzeby. Już samo takie założenie narzuca konieczność dysponowania większą powierzchnią sprzedaży. Detalista biorący udział w projekcie może liczyć na o wiele większe niż dotychczas retro. Sklepy Market Plus będą działały w ramach wszystkich naszych spółek, czyli w Naszym Sklepie, Livio i w Rabacie Detal. Jednak założenia funkcjonowania tych placówek wszędzie będą podobne - zapowiedział Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał.
Grupa Specjał zrzesza prawie 9 tys. placówek, z czego jest operatorem kilku znanych sieci franczyzowych.
***
Polecamy także:
Al. Capone otwiera kolejne franczyzowe sklepy!