Otwarto pierwszy samoobsługowy kiosk RUCH, który będzie funkcjonować bez kioskarza. Pracownika kiosku ma zastępować maszyna. Nowy obiekt znajduje się przy ul. Puławskiej 1 w Warszawie.
– Sprzedaż jest możliwa 24h na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż – wyjaśnia Tomasz Iwanicki, kierownik działu rozwoju i utrzymania sieci RUCH S.A (dlahandlu.pl).
Kiosk samoobsługowy jest przystosowany nawet do sprzedaży świeżo mielonej kawy, herbaty, przekąsek, słodyczy czy napojów.
– Do kiosku na bieżąco będą dostarczane świeże produkty oraz zapewniany będzie niezbędny serwis urządzeń oraz samej infrastruktury. Przy automacie do parzenia kawy zamontowany będzie dozownik z płynem dezynfekcyjnym. Sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany – mówi Wojciech Paczyński, rzecznik prasowy RUCH S.A. (dlahandlu.pl).
– Staramy się wyczuwać trendy klientów oraz szukać nowych formatów sprzedaży, tak by móc zapewnić naszą ofertę wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Samoobsługowy punkt sprzedaży to z jednej strony wygodne miejsce zakupów, a z drugiej możliwość działania w trybie non-stop. Jesteśmy przekonani, że tego typu pomysł przyjmie się na rynku i już niebawem będziemy mogli zwiększać sieć samoobsługowych kiosków, w których będzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy, coś zjeść a przy tym wypić smaczną kawę lub herbatę – mówi Piotr Regulski, członek zarządu RUCH S.A. (dlahandlu.pl).
W nowym kiosku RUCH można płacić zarówno kartą jak i BLIK-iem.
***
Polecamy także:
Kolejny franczyzowy lokal Frentzza!