Sieć w Polsce odnotowała najszybszy wzrost sprzedaży LfL w porównaniu do pozostałych Carrefour w Europie.
Carrefour podał do informacji publicznej wyniki finansowe za 2019 r. Spośród wszystkich krajów europejskich, sieć odnotowała największą sprzedaż w Polsce. W podsumowaniu spółka wskazuje, że w naszym kraju sprzedaż osiągnęła kwotę 2,18 mld euro.
Francuska sieć podaje, że wzrost zanotowano również w Hiszpanii i Rumunii. Niemniej jest on znacznie mniejszy niż w Polsce. Wykazano również spadek sprzedaży w takich krajach jak Francja, czy Włochy.
Sieć w Polsce posiada 89 hipermarketów i 152 supermarkety. Spółka również jest właścicielem 640 sklepów Carrefour Express, które w Polsce prowadzone są na zasadzie franczyzy. Sieć posiada także format taki jak Carrefour Bio.
Podsumowując - przychody z całej grupy państw w 2019 roku wynosiły 80, 74 mld euro.
***
Polecamy także:
Podatek cukrowy - czy zmiana grozi przedsiębiorcom?