Sieci franczyzowe laureatami w konkursie "Retailer of the Year"!

20 cze 2020
źródło: materiały prasowe

Wczoraj, 19 czerwca 2020 r.  o godz. 11.00-13.00 odbył się konkurs „Retailer of the Year – wybrany przez dostawców”, na którym wyłoniono laureatów tegorocznej edycji. Wyróżniono znane sieci franczyzowe.

Tegoroczna edycja miała postać webinarium online. Z uwagi na epidemię statuetki zostaną wręczone laureatom dopiero we wrześniu.

Konkurs „Retailer of the Year – wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na rynku polskim. Nagrody przyznawane są sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jego celem jest wyróżnienie tych sieci detalicznych oraz hurtowych, które działają w poszczególnych formatach na polskim rynku.

Sieci franczyzowe laureatami w konkursie "Retailer of the Year 2019"!

WYNIKI:

Nagrodę główną Sieć Handlowa Roku oraz nagrodę w kategorii sieci multiformatowe otrzymał Carrefour.

- Czujemy się zaszczyceni, że Carrefour otrzymał najwyższe wyróżnienie w plebiscycie Retailer of the Year. To dla nas nagroda szczególna i wyjątkowo wartościowa, bo przyznana głosami partnerów biznesowych. Ten sukces jest potwierdzeniem, że zarówno obrana przez nas strategia działań biznesowych, jak również współpracy z dostawcami i codziennego dbania o dobre relacje przynosi efekty i odpowiada na potrzeby wszystkich uczestników rynku – mówi Christophe Rabatel, Prezes Zarządu Carrefour Polska.

W kategorii sklepy małego formatu nagrodę otrzymała Żabka Polska.

Retailer of the Year to szczególne wyróżnienie, bo przyznawane przez dostawców. Jesteśmy dumni, że jesteśmy dla nich solidnym partnerem. Naszą ambicją jest dawać pewność biznesu w każdych warunkach, nawet w tak trudnych, jak te wywołane pandemią COVID-19. W centrum naszej uwagi pozostaje klient, ale koncentrujemy się też na franczyzobiorcach, których mamy już 4,7 tys. Bez nich nie byłoby Żabki. Klient wchodzi w interakcje z naszą marką właśnie za ich pośrednictwem. Nasza ekspansja, kontynuowana nawet w tak trudnych warunkach, pokazuje siłę marki. Jesteśmy utożsamiani ze stabilnością w czasie kryzysu. Nie ma innej sieci, która mogłaby pochwalić się porównywalnym wzrostem. Nowi franczyzobiorcy dostają sklep wyposażony w najnowsze technologie, które są wspierane przez rozwiązania sztucznej inteligencji, działające w centralach. Intensywnie współpracujemy też z dostawcami, z którymi wspólnie szukaliśmy rozwiązań, zarówno asortymentowych, promocyjnych, jak i cenowych adekwatnych do zmieniających się potrzeb klientów. Inwestujemy w logistykę, otwierając nowe centra dystrybucyjne, dzięki którym nasze sklepy możemy efektywnie obsługiwać. Ostatnie miesiące pokazały, że stanowimy zespół nie do pokonania. Dzięki wzajemnemu wsparciu, współpracy i ogromnemu zaangażowaniu przeszliśmy przez ten trudny czas. Niewątpliwie więc sukces Żabki w dużej mierze jest także udziałem naszych partnerów handlowych mówi Adam Manikowski Wiceprezes ds. Operacyjnych firmy Żabka Polska.

Sieć sklepów TOPAZ została nagrodzona tytułem "RETAILER OF THE YEAR 2019" w kategorii Supermarkety.  W kategorii dystrybutora i hurtownika  uznano zaś GK Specjał.

Wszystkie wyżej wymienione sieci funkcjonują w modelu franczyzowym.

***

Polecamy także:

Najlepiej zarządzane franczyzy na świecie - TOP 100

Najlepiej zarządzane franczyzy na świecie - TOP 100

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook