Tradycyjna gastronomia pod znakiem zapytania. Popularność zyskuje Bafra Kebab

11 paź 2020
artykuł partnerski

2020 rok zaskoczył niejednego restauratora. Lockdown spowodował zamknięcie restauracji, a najnowsze prognozy wcale nie są optymistyczne. Koronawirus sprawił, że przedsiębiorcy boją się inwestować w duże przedsięwzięcia i racjonalnie poszukują biznesów, które będą dla nich bezpieczne. 

Z danych przedstawionych w "How 2020 Has Influenced A New Class of 'Pandemic Founders" wynika, że amerykanie boją się o swoją sytuację finansową i poszukują bezpiecznych biznesów. Wybierają więc biznesy mobilne i elastyczne. Wielu z nich szuka także dodatkowego źródła dochodu na wypadek zwolnienia z pracy na etacie. Te statystyki idealnie odzwierciedlają także polski rynek. Coraz więcej Polaków szuka "drugiej odnogi biznesowej", która będzie dostarczać im dochód, ale nie będzie wymagać od nich dużych nakładów finansowych. Stąd zamiast otwierania dużych restauracji, inwestują w mobilne rozwiązania gastronomiczne.

Alternatywą dla restauracji okazuje się znany koncept franczyzowy - Bafra Kebab, który w ostatnim czasie cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Nie tylko z uwagi na to, że jest to o wiele "lżejszy" biznes niż prowadzenie stacjonarnego punktu gastronomicznego, ale także dlatego, że sieć w ostatnim czasie notuje zaskakujące zyski. Franczyzobiorcy mogą pochwalić się obrotami nawet ponad 100 000 miesięcznie. Pomimo pandemii sieć odnotowała 20 procentowy wzrost w porównaniu do ubiegłego roku.

Dlaczego franczyzobiorcy decydują się na Bafra Kebab?

Korzyści jakie wymieniają przedsiębiorcy prowadzący biznes pod szyldem Bafra Kebab to głównie jego kompleksowość. Partnerzy otrzymują bowiem gotowy biznes pod klucz. Nie muszą się martwić o lokal, czynsz, kwestie związane z przystosowaniem go, tak aby spełniał wymogi sanitarno-epidemiologiczne. W tym wypadku wystarczy jedynie miejsce, gdzie można postawić przyczepę i zapewnienie dostępu do prądu. Ponadto ten biznes nie wymaga dużej inwestycji, więc wszyscy marzący o własnej restauracji dzięki niskiemu wkładowi własnemu mogą się w tej branży spełniać. Niezależnie od wieku czy wykształcenia.

Pewny biznes w niepewnych czasach

Franczyzobiorcy Bafra Kebab mają zdecydowanie lepszą perspektywę niż restauratorzy prowadzący własne lokale w galeriach handlowych. Nie tylko z powodu niższych kosztów czynszu, ale także z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną. Mobilność ich biznesów sprawia, że zajmują najlepsze lokalizacje pod dużymi galeriami handlowymi lub supermarketami. Co więcej, przyczepy Bafra Kebab nie różnią się niczym od stacjonarnych restauracji. Posiadają takie same sprzęty najwyższej jakości. Za to w czasach pandemicznych oferują bezpieczniejszą formę wydawania zamówień.

Więcej na temat tego konceptu można przeczytać na bafrakebab.pl lub w katalogu (tutaj)

***

Polecamy także:

Czas na bezpieczny biznes - czas na Bafra Kebab!

WYWIAD: Czas na bezpieczny biznes - czas na Bafra Kebab!

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook