Sklepy Żabka świętują okrągłą liczbę swoich franczyzobiorców. W sumie pod szyldem tej sieci działa już 6600 sklepów, które prowadzone są przez 5000 franczyzobiorców. Firma uznaje, że pomimo Covid-19 nadal jest magnesem dla drobnych przedsiębiorców. Mimo trwającej pandemii, zainteresowanie franczyzą z Żabką nie przestało maleć. Tylko w lipcu br. odnotowano rekordową liczbę podpisanych nowych umów franczyzowych.
Sieć tworzy także specjalny projekt kampanii "500 powodów", która skupia informacje od franczyzobiorców na temat współpracy z Żabką. Materiały w nowej odsłonie dostępne będą w całej Polsce w kanałach ATL i BTL oraz na nośnikach własnych sieci, w tym w sklepach oraz na dedykowanej stronie internetowej z historiami franczyzobiorców – www.5000powodow.pl.
– 5000 franczyzobiorców to olbrzymi powód do świętowania dla całej naszej firmy. Przedsiębiorcy prowadzący Żabki to siła naszej sieci i to dzięki nim, możemy każdego dnia zapewnić szybkie i wygodne zakupy dla ponad 2,5 mln klientów. Od początku roku otworzyliśmy ponad pół tysiąca sklepów w całej Polsce i mimo pandemii widzimy, że mała przedsiębiorczość w branży spożywczej nadal może się rozwijać. Żabka jest otwarta dla wszystkich przedsiębiorczych osób, które chcą wspólnie z nami budować na rynku największą sieć convenience w Polsce – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych w Żabka Polska.
Obecnie nowi przedsiębiorcy nawiązujący współpracę z Żabką, poza w pełni wyposażonym i umeblowanym sklepem, otrzymują miesięczny przychód podstawowy w wysokości 16 tys. zł co miesiąc przez pierwszy rok działalności. Zyskują także know-how i znany brand oraz bogatą ofertę – produktową i usługową. Rozpoczynając biznes z Żabką, wnoszą na start 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup produktów regionalnych czy kasy fiskalnej. (...) Wszyscy franczyzobiorcy w sieci Żabka mogą ponadto liczyć na szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, bieżące wsparcie ze strony specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz partnerów ds. sprzedaży, a także na szereg nowoczesnych narzędzi, jak aplikacja frappka ułatwiająca im zarządzanie sklepem (...) - czytamy w komunikacie sieci.
Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6600 placówek prowadzonych przez 5000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience.
***
Polecamy także:
Kto ma najlepszą aplikację dla franczyzobiorców? - wyniki konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail"