Carrefour już od 25 lat w Polsce! Sieć rozwija 5 modeli franczyzy!

18 sty 2022
artykuł sponsorowany

Carrefour w 2022 roku świętuje jubileusz 25 lat działalności w Polsce. Przez ćwierć wieku sklepy z charakterystycznym logo stały się dla klientów symbolem różnorodnej oferty produktów wysokiej jakości, a dla polskich przedsiębiorców – synonimem zaufanego partnera franczyzowego. W tym roku sieć planuje otwarcie nawet 150 sklepów we współpracy z polskimi biznesmenami. Przedsiębiorcy zainteresowani otworzeniem lub rozwinięciem własnego biznesu pod marką Carrefour albo Globi skorzystają z profesjonalnej obsługi dedykowanego zespołu, który pomoże w dobraniu najlepszych rozwiązań.

Carrefour może się pochwalić sporym doświadczeniem we wspieraniu inicjatyw w branży retail – pierwsze sklepy franczyzowe w formacie convenience ruszyły w Polsce już w 2010 roku. Obecnie niezależni polscy przedsiębiorcy prowadzą ponad 600 obiektów franczyzowych Carrefour Express i Globi oraz ponad 20 franczyzowych supermarketów Carrefour Market.

Dwadzieścia pięć lat doświadczenia w prowadzeniu własnych sklepów oraz dwanaście lat współpracy franczyzowej zapewnia nam unikalną wiedzę o polskim rynku retail, którą z radością dzielimy się z naszymi partnerami – mówi Krzysztof Łagowski, Dyrektor Sklepów Convenience. – Naszym wyróżnikiem na tle konkurencji jest wyjątkowa różnorodność gotowych formatów sklepów, która pozwala na dostosowanie skali biznesu do każdego przedsiębiorcy, niezależnie czy chce otworzyć duży sklep w mieście, czy mniejszy punkt na wsi. Drugim filarem jest prawdziwie partnerska relacja między franczyzodawcą i franczyzobiorcą, która umożliwia dostosowywanie się do dynamicznych zmian na rynku. Okres pandemii utwierdził nas, że dzięki wzajemnemu zaufaniu i współpracy możemy z sukcesem prowadzić biznes, nawet w czasach wielkiej niepewności dodaje.

W ofercie Carrefoura znajduje się pięć gotowych formatów franczyzy: od małopowierzchniowych sklepów Globi, sprawdzających się na terenach wiejskich, cenione przez klientów z dużych miast Carrefour Express Convenience, specjalne wersje Carrefour Express dostosowane do stacji benzynowych, oferujące tradycyjne stoiska sprzedaży mięs i wędlin Carrefour Express Minimarket, po pełnowymiarowe supermarkety Carrefour Market.

Z pomocą zespołu Carrefour każdy przedsiębiorca wybiera format najlepiej dostosowany do wielkości lokalu, jego lokalizacji, preferencji okolicznych klientów oraz możliwości finansowych franczyzobiorcy. Na stronie https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/franczyza znaleźć można prosty w obsłudze kalkulator formatu najbardziej nadającej się franczyzy.

By odpowiedzieć na zainteresowanie ofertą franczyzową, Carrefour uruchomił specjalne numery telefonów: 519-014-567 oraz 502-456-201, pod którymi można uzyskać dodatkowe informacje od ekspertów sieci do spraw franczyzy. Kontakt z działem jest również możliwy drogą mailową, pod adresem: franchising@carrefour.com.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook