4000 franczyzowych placówek pod szyldem Nasz Sklep

26 maj 2020
źródło: materiały prasowe

PSH Nasz Sklep to jedna z placówek należąca do Grupy Specjał, w której działają również marki takie jak: Rabat Detal i Livio. Nasz Sklep pod koniec 2019 roku liczył 3854 sklepy franczyzowe. Tylko w tym roku jego liczba powiększyła się o kolejne 146 sklepów.

Jubileuszowa, 4000. placówka ruszyła pod szyldem Delikatesy Premium, w miejscowości Stróże koło Grzybowa (województwo małopolskie). Sklep liczy około 100 metrów kwadratowych powierzchni handlowej.

Aktualnie dużym wyzwaniem organizacyjnym przy takim przedsięwzięciu była konieczność zachowania obowiązujących obostrzeń i przepisów sanitarnych związanych z pandemią. Ilość klientów na sali sprzedaży była limitowana, obowiązywały maseczki i rękawiczki ochronne dla personelu, dezynfekcja koszyków i wózków oraz przy wejściu do sklepu znalazły się dozownik ze środkiem do dezynfekcji rak i rękawiczki jednorazowe. Niestety sytuacja ta wymusiła rezygnację ze stałych eventów towarzyszącym otwarciu takich jak grille, animacje, degustacje czy konkursy dla najmłodszych klientów. Z właścicielką sklepu Panią. Agatą Gryboś sieć umówiła się, że po zakończeniu pandemii, za rok, na pierwsze  urodziny sklepu, przygotowana zostanie dla klientów huczna niespodzianka. Pomimo tych utrudnień otwarcie się udało. Klienci dopisali, a wyrazem ich zadowolenia były pełne towaru koszyki i wózki. Na pochwałę zasługuje cała, profesjonalnie przygotowana do wypełniania swoich obowiązków załoga, której umiejętności i wiedza są dla tego sklepu ogromnym atutem. Warto podziękować właścicielom sklepu za zaufanie, którym obdarzyli sieć i naszemu zespołowi pracowników za zaangażowanie w realizację tego projektu - czytamy w komunikacie prasowym opublikowanym na specjal.com.

Nasz Sklep oferuje swoim franczyzobiorcom wiele korzyści, przede wszystkim atrakcyjne ceny zakupu asortymentu. Dodatkowo sieć posiada własne zaplecze dystrybucyjne. Właściciele sklepów otrzymują wynagrodzenie za realizację polityki handlowej firmy. Aranżacja nowych sklepów powstaje z udziałem ekspertów, którzy wprowadzają również planogramy. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc od sieci w wielu obszarach. W ofercie współpracy funkcjonuje również bezpłatny e-learning. W tym roku franczyzobiorcy mogli skorzystać także z niskoprocentowych pożyczek, które mogli wykorzystać na odbudowę pozycji rynkowej.

***

Polecamy także:

Franczyza gastro-kurierska rośnie

Franczyza gastro-kurierska rośnie

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook