Co mówią franczyzobiorcy o koncepcie Północ Nieruchomości?

25 Paź 2020
artykuł partnerski

Szukasz pomysłu na własny biznes? Chcesz rozpocząć działalność w branży nieruchomości na własną rękę i zastanawiasz się, czy franczyza spełni Twoje oczekiwania? To, jak będzie przebiegała współpraca, w dużej mierze zależy od samego franczyzodawcy. Jak więc znaleźć odpowiednią markę franczyzową?

- Nie ukrywam, że w momencie kiedy podjęłam wraz z mężem decyzje o otwarciu biura nieruchomości, zrobiłam research na polskim rynku i okazało się, że PÓŁNOC Nieruchomości daje mi wszystko to, na czym mi zależało, a mianowicie: z jednej strony wolną rękę w działaniu, a z drugiej pełne wsparcie i “know-how” branży, co dla mnie jako osoby niedoświadczonej w tym segmencie miało ogromne znaczenie- wyjaśnia Patrycja Rozmarynowska-Jastrzębska, właścicielka Oddziału Bielsko-Biała.

Szereg korzyści niesie za sobą koncept Północ Nieruchomości, który oferuje model biznesowy dedykowany zarówno osobom z branży (pośrednikom, agentom) – jak i tym, którzy poszukują pomysłu na biznes i są na początku drogi związanej  z prowadzeniem własnej firmy. Północ Nieruchomości szuka także biur działających już na rynku, które chcą rozwinąć swój biznes i obniżyć koszty, a także podmiotów takich jak biura kredytowe czy agencje ubezpieczeniowe, dążące do stopniowego poszerzania działalności. - Zdecydowałem się współpracować z marką Północ Nieruchomości, ze względu na elastyczność jaką od nich otrzymałem. W ramach mojego pomysłu na biznes oprócz biura nieruchomości, w którym bardzo profesjonalnie pomaga mi Północ Nieruchomości otworzyłem biuro Doradztwa Kredytowego. – Jakub Misiewicz, właściciel Oddziału Warszawa.

Co mówią franczyzobiorcy o koncepcie Północ Nieruchomości?

Franczyzobiorcy konceptu Północ Nieruchomości doceniają tę sieć franczyzową między innymi za:

  • Możliwość wyboru rodzaju franczyzy

Północ Nieruchomości oprócz opcji “premium” czyli franczyzy w klasycznym wydaniu, proponuje tzw. franczyzę “na próbę”. Franczyza “na próbę” to nowy program stworzony z myślą o osobach planujących rozpoczęcie samodzielnej kariery w branży nieruchomości. W tej formie umowa podpisywania jest na krótki okres. Firma daje także elastyczność co do godzin wykonywania pracy. W tym modelu franczyzobiorca jest "sam sobie szefem".  Co więcej, wybierając franczyzę “na próbę”, na początku działalności nie potrzeba kapitału, pracowników, ani własnego biura. To niezobowiązująca forma współpracy, która może przerodzić się w wieloletnią, satysfakcjonującą działalność pod skrzydłami marki Północ Nieruchomości.

  • Siłę uznanej marki

Renomę i zaufanie klientów buduje się latami. Północ Nieruchomości to agencja z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży. Nagrodzona wieloma branżowymi nagrodami i wyróżnieniami. - Północ Nieruchomości to silna polska marka obejmująca swoim działaniem cały kraj. 20 lat doświadczenia na rynku, blisko 50 oddziałów w całej Polsce oraz 70 000 osób, które skorzystało już z usług sieci upewniło nasz wybór –  mówi Łukasz Dąbkowski, właściciel Oddziału Ełk.

  • Stały, dedykowany opiekun

Każdy franczyzobiorca Północ Nieruchomości na samym starcie otrzymuje przydzielonego opiekuna, będącego merytorycznym i logistycznym wsparciem we wszystkich trudnościach związanych z otwarciem i prowadzeniem biura. Opiekun to osoba, której można zadawać pytania związane z kwestiami formalno-prawnymi, technicznymi czy sprzedażowymi. Co ważne: to jeden, dedykowany specjalista, który będzie zna biznes swojego podopiecznego "od podszewki". Dzięki temu, każda niepokojąca kwestia zostanie szybko i sprawnie rozwiązana.

  • Wsparcie na każdym etapie działalności

Franczyza w Północ Nieruchomości to nie tylko branding i renoma znanej marki. Firma deklaruje, że franczyzobiorca sieci może liczyć wsparcie na każdym etapie: począwszy od przygotowania się do otwarcia biura, poprzez pomoc w doborze lokalu oraz rekrutacji nowych pracowników. Zakończywszy na szkoleniach merytorycznych oraz przygotowywaniem materiałów reklamowych.

Co mówią franczyzobiorcy o koncepcie Północ Nieruchomości?

  • Obszerną bazę klientów i ofert

To kolejny aspekt, który wymieniają franczyzobiorcy sieci. W całej sieci Północ Nieruchomości, franczyzobiorcy korzystają z nowoczesnego systemu do obsługi biur. Firma posiada także dostęp do jednej z największych baz ofert i Klientów. Co więcej, każdego roku wprowadza kolejne narzędzia i aplikacje, które mają za zadanie ułatwiać naszym doradcom i brokerom codzienną pracę.

  • Niższe koszty działalności

 Koszty prowadzenia biura pod szyldem Północ Nieruchomości są znacznie mniejsze niż w przypadku działalności na własną rękę.

  • Szkolenia i treningi

- Moim zdaniem sieć Północ Nieruchomości oferuje najwięcej korzyści swoim franczyzobiorcom w porównaniu z innymi sieciami. Mam tu na myśli pewnego rodzaju niezależność franczyzobiorcy, know-how, duże wsparcie ze strony osób wprowadzających do sieci i umiarkowane koszty związane z funkcjonowaniem biura pod marką PN tłumaczy Rafał Szczepaniak, właściciel Oddziału Bolesławiec. Franczyzobiorcy otrzymują także szkolenie “na start”, a  przez cały okres współpracy mogą liczyć na okresowe szkolenia i treningi, prowadzone przez doradców i specjalistów.

  • Pomoc w rekrutacji pracowników

Firma pomaga swoim partnerom znaleźć odpowiednich, kompetentnych pracowników. Gwarantuje również wsparcie przy przygotowaniu profilu odpowiedniego kandydata, pomoc przy publikacji profesjonalnego ogłoszenia o pracę oraz przejściu przez cały proces rekrutacyjny.

  • Narzędzia niezbędne do pracy i wzory dokumentów

Franczyzobiorca tego konceptu nie musi martwić się o kwestie prawne i organizacyjne. Otrzymuje wzory wszystkich dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura oraz przeprowadzania transakcji, a także dostęp do narzędzi, programów i platform dedykowanych branży nieruchomości.

  • Nowoczesny marketing

W ramach współpracy z Północ Nieruchomości, franczyzobiorcy mogą liczyć również na  know-how przy tworzeniu każdej formy reklamy.

Więcej informacji na temat tego konceptu można znaleźć - tutaj.

***

Polecamy także:

Druga fala pandemii - czy firmy są na to gotowe?

Druga fala pandemii - czy firmy są na to gotowe?

Co mówią franczyzobiorcy o koncepcie Północ Nieruchomości?

 

 

 

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera