Coś, czego nie mają inne franczyzy gastronomiczne

27 paź 2021
artykuł sponsorowany

Co najbardziej cenią sobie klienci korzystający z gastronomii? Przede wszystkim świeżość kupowanych produktów. Jeśli ją wyczują, wracają po więcej. Właśnie dlatego tak chętnie sięgają po pączki MNIAMI.

Współczesny biznes foodtruckowy rozkwita. W Polsce zarejestrowanych jest blisko 4 tysiące pojazdów przeznaczonych do mobilnej sprzedaży jedzenia. Jeszcze cztery lata wcześniej było ich tysiąc - co pokazuje, jak dynamicznie rozwija się ta dziedzina gastronomii. Polacy przekonali się do niej również w pandemii, ponieważ specyfika tego modelu sprzedaży pozwalała na kontynuację działalności, mimo kolejnych obostrzeń sanitarnych. W końcu pojazdy dojadą wszędzie, gdzie chcą i mogą się przemieszczać tam, gdzie najwięcej potencjalnych klientów.

Co cenią sobie klienci korzystający z mobilnej gastronomii?

Największą zaletą mobilnej gastronomii jest bycie tam, gdzie najczęściej przebywa klient. W przeciwieństwie do stacjonarnych punktów, jedzenie serwowane jest od ręki, bez konieczności długotrwałego oczekiwania na przygotowanie produktu. Zakupiony towar jest gotowy do spożycia na poczekaniu. A w swojej formie jest zazwyczaj poręczny - tak, aby klient mógł się nim cieszyć od razu.

Często jednak przez szybkość przygotowania i ograniczone możliwości przestrzenne, nie jest to model kojarzący się z najwyższą możliwą jakością wytwarzanych dań czy deserów. Niejednokrotnie właściciele mobilnych biznesów korzystają z półproduktów albo nawet sprzedają przygotowane dzień, dwa wcześniej towary - co klienci natychmiast wyczuwają.

Coś więcej niż sprzedaż w punkcie

Oferta MNIAMI w dużej mierze opiera się na pączkach, a to produkt z potencjałem zakupów hurtowych, jak i na przyjęcia okolicznościowe. W punktach, które zyskały już grono stałych klientów, franczyzobiorcy coraz częściej spotykają się z pytaniami o możliwość zamówienia pączków na różne okazje - od rodzinnych spotkań po wesela.

Coś, czego nie mają inne franczyzy gastronomiczne

Franczyza MNIAMI wyszła temu naprzeciw, zmieniając paradygmat sprzedaży i rewolucjonizując rynek. Ta mobilna pączkarnia charakteryzuje się nie tylko szeroką dostępnością dla klientów, ale również - co najważniejsze, przygotowaniem na miejscu. Dzięki temu konsumenci mają pewność, że zakupiony przez nich towar jest najwyższej świeżości.

Jakie jeszcze "pączkowe" innowacje wprowadza ta franczyza? Wyjątkowe smaki nadzienia pączka. Poza tradycyjną różą i marmoladą, w MNIAMI dostępne są słony karmel, nutella, kinder bueno, rafaello, morela i wiele innych .

Poznaj lepiej MNIAMI

Całoroczna franczyza mobilna MNIAMI rozwija się. Od początku roku zgromadziła już prawie 30 mobilnych punktów sprzedażowych. W najbliższym czasie planowany jest zakup kolejnych pięćdziesięciu przyczep - mobilnych punktów gastronomicznych.

Postaw na jakość i pewność zarobku. Wybierz franczyzę, do której klienci wracają najchętniej! Franczyza pod klucz MNIAMI to kompleksowy biznes, który łączy nie tylko miłośników wyjątkowych smaków, ale także ludzi myślących perspektywicznie. Mobilny format MNIAMI zapewnia możliwość całorocznego handlu wypiekami.

Więcej informacji o franczyzie MNIAMI znajdziesz >>TUTAJ

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook