Crazy Dog - rusza kolejna sieć gastro przyczep!

02 lut 2022
artykuł sponsorowany

Przyczepa to świetny pomysł na dochodowy biznes dla prawdziwych pasjonatów street foodu. Franczyza Crazy Dog to pierwsza taka oferta na rynku, w której znajdziemy w pełni wyposażony, mobilny punkt z hot-dogami premium, zapiekankami i frytkami. Stanowi kwintesencję nowoczesnego lokalu gastro, opartego na świetnych składnikach i ciekawym designie.

Co wyróżnia Crazy Dog na rynku? Przede wszystkim oferta. Hot-dogi, zapiekanki i frytki powstają tu wyłącznie z najlepszych produktów. Dobrej jakości wieprzowa kiełbaska, do tego rzemieślnicza, pszenna bułka, świeże, chrupiące warzywa i najlepsze sosy. A także – specjalne dania dla wegetarian i wegan!

Menu Crazy Dog to odpowiedź na potrzeby konsumentów – nasi goście, gdy mają ochotę na hot-doga, chcą, aby był przyrządzony z wysokiej jakości składników. Bez zbędnej chemii czy konserwantów – mówi Katarzyna Czapnik, przedstawicielka sieci.Udowadniamy, że “szybka kuchnia” może być zdrowsza, smaczna, a także – w korzystnej cenie! Co ważne, każdy znajdzie u nas coś dla siebie, także osoby, które nie jedzą mięsa czy innych produktów odzwierzęcych. Dzięki temu trafiamy do szerszego grona klientów, w różnym wieku - dodaje.

Poszczególne pozycje w menu biorą swoje nazwy od ciekawych miejsc, np. Meksyk, Londyn, Rodos, Tokio, Neapol, Pekin, Rio, Oslo czy lokalny Polski. W każdej z nich są dodatki charakterystyczne dla danej kuchni. Wizyta w Crazy Dog to więc prawdziwa kulinarna podróż dookoła świata – od znanych nam, klasycznych smaków, po te zupełnie egzotyczne.

Designerska przyczepa, którą widać z daleka

W koncepcie Crazy Dog franczyzobiorca otrzymuje w pełni wyposażoną mobilną przyczepę. Wykonana z dobrej jakości materiałów i odporna na warunki atmosferyczne, charakteryzuje się nowoczesnym i estetycznym wyglądem, który przyciąga oko. Świetnie przemyślany rozkład wnętrza zapewnia załodze sprawną pracę i naprawdę szybką obsługę.

Kwota wejścia we franczyzę Crazy Dog jest niska, bo zaczyna się już od 25 tys. zł. Nasi partnerzy mogą liczyć na pomoc w uzyskaniu finansowania oraz preferencyjne leasingi. Posiadamy też bazę gotowych lokalizacji, które gwarantują ruch w punkcie, a także pomagamy w promocji całego biznesu, jeszcze przed jego otwarciem Do tego dochodzi indywidualny opiekun oraz kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycjiprzekonuje Katarzyna Czapnik.

Biznes oparty na doświadczeniu

Dużą zaletą przyczepy Crazy Dog jest jej mobilność. Na pierwszy rzut oka wygląda ona jak lokal stacjonarny, jednak bez problemu można zmienić miejsce działalności, gdyby to, w którym aktualnie się przebywa, stało się mniej atrakcyjne.

Taka formuła to dla franczyzobiorcy same korzyści. Kupuje bowiem elastyczny biznes na lata, oparty na sprawdzonym modelu i jasnych zasadach. Warto ponadto zaznaczyć, że większość partnerów notuje zwrot z inwestycji zaledwie po kilku miesiącach działalnościmówi przedstawicielka sieci.

Mobilna przyczepa to także duże bezpieczeństwo funkcjonowania w dobie pandemii. Sprzedaż z okienka pozwala na swobodne działanie nawet podczas wprowadzanych restrykcji.

Doświadczenia z naszymi innymi markami gastronomicznymi wyraźnie pokazują, że mobilne punkty doskonale prosperują bez względu na okoliczności. Wystarczą dobra lokalizacja, zapał i chęci do pracy. Z Crazy Dog prowadzenie własnej przyczepy z hot-dogami jest proste i przyjemne. Nie trzeba mieć doświadczenia w branży gastro czy w rozwijaniu firmy. To biznes praktycznie dla każdego – zachęca Katarzyna Czapnik.

Więcej informacji: https://crazy-dog.pl/

Crazy Dog to marka Multi Ice Group, firmy działającej na rynku od ponad 18 lat. Posiada ona bogate doświadczenie w kreowaniu i zarządzaniu dochodowymi franczyzami. W jej ofercie znajdują się marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich czy Dr Kluczyk. Obecnie pod szyldami różnych sieci w całej Polsce działa ponad 300 punktów franczyzowych od Multi Ice Group.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook