Przyczepa to świetny pomysł na dochodowy biznes dla prawdziwych pasjonatów street foodu. Franczyza Crazy Dog to pierwsza taka oferta na rynku, w której znajdziemy w pełni wyposażony, mobilny punkt z hot-dogami premium, zapiekankami i frytkami. Stanowi kwintesencję nowoczesnego lokalu gastro, opartego na świetnych składnikach i ciekawym designie.
Co wyróżnia Crazy Dog na rynku? Przede wszystkim oferta. Hot-dogi, zapiekanki i frytki powstają tu wyłącznie z najlepszych produktów. Dobrej jakości wieprzowa kiełbaska, do tego rzemieślnicza, pszenna bułka, świeże, chrupiące warzywa i najlepsze sosy. A także – specjalne dania dla wegetarian i wegan!
– Menu Crazy Dog to odpowiedź na potrzeby konsumentów – nasi goście, gdy mają ochotę na hot-doga, chcą, aby był przyrządzony z wysokiej jakości składników. Bez zbędnej chemii czy konserwantów – mówi Katarzyna Czapnik, przedstawicielka sieci. – Udowadniamy, że “szybka kuchnia” może być zdrowsza, smaczna, a także – w korzystnej cenie! Co ważne, każdy znajdzie u nas coś dla siebie, także osoby, które nie jedzą mięsa czy innych produktów odzwierzęcych. Dzięki temu trafiamy do szerszego grona klientów, w różnym wieku - dodaje.
Poszczególne pozycje w menu biorą swoje nazwy od ciekawych miejsc, np. Meksyk, Londyn, Rodos, Tokio, Neapol, Pekin, Rio, Oslo czy lokalny Polski. W każdej z nich są dodatki charakterystyczne dla danej kuchni. Wizyta w Crazy Dog to więc prawdziwa kulinarna podróż dookoła świata – od znanych nam, klasycznych smaków, po te zupełnie egzotyczne.
W koncepcie Crazy Dog franczyzobiorca otrzymuje w pełni wyposażoną mobilną przyczepę. Wykonana z dobrej jakości materiałów i odporna na warunki atmosferyczne, charakteryzuje się nowoczesnym i estetycznym wyglądem, który przyciąga oko. Świetnie przemyślany rozkład wnętrza zapewnia załodze sprawną pracę i naprawdę szybką obsługę.
– Kwota wejścia we franczyzę Crazy Dog jest niska, bo zaczyna się już od 25 tys. zł. Nasi partnerzy mogą liczyć na pomoc w uzyskaniu finansowania oraz preferencyjne leasingi. Posiadamy też bazę gotowych lokalizacji, które gwarantują ruch w punkcie, a także pomagamy w promocji całego biznesu, jeszcze przed jego otwarciem Do tego dochodzi indywidualny opiekun oraz kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji – przekonuje Katarzyna Czapnik.
Dużą zaletą przyczepy Crazy Dog jest jej mobilność. Na pierwszy rzut oka wygląda ona jak lokal stacjonarny, jednak bez problemu można zmienić miejsce działalności, gdyby to, w którym aktualnie się przebywa, stało się mniej atrakcyjne.
– Taka formuła to dla franczyzobiorcy same korzyści. Kupuje bowiem elastyczny biznes na lata, oparty na sprawdzonym modelu i jasnych zasadach. Warto ponadto zaznaczyć, że większość partnerów notuje zwrot z inwestycji zaledwie po kilku miesiącach działalności – mówi przedstawicielka sieci.
Mobilna przyczepa to także duże bezpieczeństwo funkcjonowania w dobie pandemii. Sprzedaż z okienka pozwala na swobodne działanie nawet podczas wprowadzanych restrykcji.
– Doświadczenia z naszymi innymi markami gastronomicznymi wyraźnie pokazują, że mobilne punkty doskonale prosperują bez względu na okoliczności. Wystarczą dobra lokalizacja, zapał i chęci do pracy. Z Crazy Dog prowadzenie własnej przyczepy z hot-dogami jest proste i przyjemne. Nie trzeba mieć doświadczenia w branży gastro czy w rozwijaniu firmy. To biznes praktycznie dla każdego – zachęca Katarzyna Czapnik.
Więcej informacji: https://crazy-dog.pl/
Crazy Dog to marka Multi Ice Group, firmy działającej na rynku od ponad 18 lat. Posiada ona bogate doświadczenie w kreowaniu i zarządzaniu dochodowymi franczyzami. W jej ofercie znajdują się marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich czy Dr Kluczyk. Obecnie pod szyldami różnych sieci w całej Polsce działa ponad 300 punktów franczyzowych od Multi Ice Group.