Cyfrowe menu w Sfinksie odpowiedzią na Covid-19!

18 maja 2020
źródło: materiały prasowe

Spółka Sfinks Polska, która zarządza sieciami tj. Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, ze względów bezpieczeństwa, wprowadziła menu w formie cyfrowej we wszystkich restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło. 

Wprowadzenie panelu zamówień to kolejne rozwiązanie przygotowane przez firmę, spowodowane epidemią koronawirusa. Jego celem jest zapewnienie bezpieczeństwa gościom i pracownikom. To kolejny raz, kiedy cyfryzacja okazuje się nie tylko innowacją, ale i ratunkiem dla firmy.

W oczekiwaniu na pełne uruchomienie działalności gastronomicznej intensywnie przygotowujemy się do ponownego otwarcia lokali. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom maksimum bezpieczeństwa i komfortu w nowej sytuacji po wznowieniu działalności. Z tą myślą wdrożyliśmy już w restauracjach szereg dodatkowych procedur pod hasłem „Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa”, które mają na celu zapobieganie zakażeniu koronawirusem. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – kartę dań w formie cyfrowej, która pozwala wyeliminować konieczność dotykania przez klientów drukowanej wersji menu. Liczymy, że nowe rozwiązanie przypadnie naszym gościom do gustu i z chęcią będą z niego korzystali – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Od teraz na każdym stoliku będą przyklejone specjalne naklejki. Aby skorzystać z cyfrowego menu, gość będzie musiał zeskanować kod QR, który jest umieszczony na naklejce lub przepisać go na telefon. W taki sposób będzie mógł korzystać z karty cyfrowej. Papierowe menu będzie podawane tylko na życzenie klienta.

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera