Fit Cake z nowymi lokalami franczyzowymi!

22 Lis 2020
źródło: retainet.pl
foto: tacebook/fitcake

Sieć  Fit Cake zwiększyła swoją liczbę  lokali o 100 procent. Aktualnie w ramach sieci działa 20 punktów, z czego aż 10 uruchomiono w tym roku. 

- (...) Idea Fit Cake opiera się na prostym założeniu: “jesteśmy pierwszą polską niecukierinią, do naszych wypieków i deserów nie dodajemy grama cukru”. Dewiza sieci to “No sugar no problem”. Do tego doszło jeszcze “no gluten”. Na tym zrębie marka zbudowała całe menu, którego autorką jest zawodniczka fitness Ewelina Choińska. Firma znana jest w klubach fitness, wspiera imprezy dla sportowców, współpracuje z fundacjami i stowarzyszeniami pomagającymi diabetykom, osobom z celiakią czy walczącym z otyłością, organizuje tematyczne warsztaty. Ci klienci przychodzą do nas jak po suplement diety i nie przestali mimo lockdownu. Jesteśmy im po prostu potrzebni mówi Rafał Kościuk, prezes Fit Cake.

Sieć niecukierni uruchamia swoje nowe lokale pomimo lockdown, spowodowanego pandemią. Dla przykładu, niecukiernia w Kielcach ruszyła dokładnie 11 marca - w dniu pierwszego "zamknięcia gastronomi". Za to franczyzowy  Fit Cake w Gdańsku otworzono 26 września, czyli tuż przed ponownym zamknięciem branży.

– Przygotowaliśmy się na ewentualność drugiego zamknięcia. Opracowaliśmy innowacyjną aplikację do zamówień online, usprawniliśmy system dowozów. Od początku proporcje między zamówieniami na wynos, a konsumpcją na miejscu wynosiły 60 do 40. Przez ostatnie miesiące to już 80 do 20. Zainwestowaliśmy też w marketing w internecie, głównie w social media. To wszystko teraz procentuje. W większości naszych lokali odnotowaliśmy w tym roku wzrost sprzedaży o 8 do 12 proc. – podkreśla Rafał Kościuk, prezes Fit Cake.

Sieć tych nietypownych cukierni od początku celuje w określoną grupę klientów - czyli osób odżywiających się zdrowo. Firma w ostatnich miesiącach podpisała 13 umów z kolejnymi przedsiębiorcami na otwarcie nowych lokali, m.in. w Krakowie, Warszawie, Szczecinie, Sopocie, Nowym Targu czy Ciechanowie. W 2021 roku marka zamierza posiadać 50 lokali działających pod szyldem Fit Cake.

Polecamy także:

https://franczyzainfo.pl/flesz-tygodnia-czyli-biznesowe-newsy-w-pigulce-16-20-11-2020/

Flesz tygodnia - czyli biznesowe newsy w pigułce (16-20.11.2020)

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera