Wczoraj, tj. 27 października br. Grupa Chorten uruchomiła 2000 sklep partnerski. Nowa placówka znajduje się w Gródku na Podlasiu i zajmuję powierzchnię 250 m kw. Przygotowania do otwarcia ponad 4 miesiące.
- To, na czym nam szczególnie zależało, to bardzo dobra jakościowo i cenowo oferta produktów świeżych, w tym mięsa i wędlin, czego brakowało dotąd w tej miejscowości - mówi Justyna Grygoruk ze spółki Fresh Market, która uruchomiła 2000 sklep partnerski w Grupie Chorten.
- Zadbaliśmy o to, by klient mógł z przyjemnością robić u nas zakupy i łatwo przemieszczac się między stoiskami. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjna lokalizacja, troska o dobrą obsługę i dobre promocje przygotowywane również wspólnie z Grupą Chorten, dadzą nam przewagę konkurencyjną - zaznacza Michał Mudryk, współnik w spółce Fresh Market.
- W ciągu ponad 10 lat zbudowaliśmy silną grupę polskich sklepów, które wyróżniają się bliskością miejsca zamieszkania klientów i dostosowaniem oferty do potrzeb lokalnej społeczności. W tym roku osiągnęliśmy zasięg ogólnopolski, a jednocześnie dziś bardzo się cieszymy, że ten 2000 sklep otworzyliśmy właśnie na Podlasiu, z którego się wywodzimy. Doświadczenie biznesowe naszych partnerów i ich olbrzymie zaangażowanie w przygotowanie sklepu do otwarcia daje nam pewność, że będą z sukcesem rozwijać się pod naszymi skrzydłami i korzystać z naszych warunków handlowych u producentów i dystrybutorów - podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes Chorten.
Grupa Chorten to sieć sklepów spożywczych, która działa od 2009 roku i prężnie rozwija się w wybranych regionach naszego kraju. Firma w tym roku zdobyła tytuł Podlaskiej Marki Roku. W nowej kategorii XVI edycji konkursu – „Biznes” – zyskała uznanie kapituły za wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych.
***
Polecamy także:
"Mnie przekonała filozofia Intermarché" - rozmowa z Tomaszem Walkowiakiem, franczyzobiorcą sieci