O!, czyli biznes zawsze otwarty!

04 lut 2021
artykuł partnerski

Ostatni rok to dla wielu przedsiębiorców nieustanna niepewność związana z otwieraniem i zamykaniem poszczególnych sektorów handlu. Po chwilowych poluzowaniach, ponownie nastąpił okres obostrzeń, a co najgorsze - nikt nie jest pewien, jak długo taka sytuacja potrwa. Aż trudno uwierzyć, że w całym tym chaosie, jest sektor, który nie tylko pozostał otwarty, ale również prężnie się rozwija i wciąż zdobywa nowych klientów… Teraz, jedna z firm odpornych na pandemiczny chaos, zaprasza do siebie przedsiębiorców, chcących ponownie poczuć biznesową stabilność. Mowa o sieci drogerii Natura, która oferuje bardzo atrakcyjny franczyzowy model współpracy. Podpowiadamy, dlaczego warto rozważyć dołączenie właśnie do tej firmy i właśnie w tym modelu biznesowym.

Odporność na niepewność!

Drogerie, jako jedne z nielicznych sklepów pozostały otwarte przez cały czas pandemii. Co ważne, w ofercie, np. sieci Natura, znajdują się nie tylko produkty pierwszej potrzeby - czyli artykuły higieniczne, ale również cały sektor beauty, artykuły do domu, marki na wyłączność. To oznacza, że decydując się na poprowadzenie jednej z placówek sieci drogerii Natura, mamy pewność odpowiedzi na aktualne potrzeby konsumentów. Ponadto, trzeba mieć też świadomość, że nawyki te prawdopodobnie pozostaną z nami na dłużej, co przekłada się na rozwój tego sektora handlu.

O!, czyli biznes zawsze otwarty!

Odpowiedź na potrzeby…

Nie tylko potrzeby klientów, ale także przedsiębiorców! Model franczyzowy proponowany przez Naturę jest optymalnym rozwiązaniem dla tych, którym zależy na współpracy z doświadczonym, sprawdzonym partnerem, przy odpowiednim wsparciu na każdym etapie prowadzenia biznesu. Zacznijmy zatem od początku… W przypadku Natury firma pomaga przedsiębiorcy oszacować potencjał danej lokalizacji, wykonuje planogramy, przeprowadza go przez cały proces do momentu uruchomienia sklepu oraz zapewnia stałe wsparcie w trakcie prowadzenia. Przedsiębiorca, nie ponosi też jednorazowej opłaty licencyjnej, a koszty pierwszego zatowarowania, zakupu kasy fiskalnej, sprzętu IT czy oprogramowania również leży po stronie firmy. To zdecydowane wsparcie finansowe w przypadku osób, które mają ograniczony budżet lub po prostu chcą ograniczyć swoje inwestycje.

Sam proces towarowania jest o wiele prostszy, niż na przykład w przypadku innych franczyz, bowiem dostawy pochodzą z magazynu firmy. Odbywają się one systemowo z rotacji i oparte są na obowiązujących planogramach. Te niewątpliwe ważne aspekty należy jednak uzupełnić o jeszcze jedną wartość: współpracy ze znaną, polską firmą, która ma ugruntowaną pozycję, stałych klientów i wciąż rozszerza swoją ofertę oraz zasięg. Ten atut, w tych niepewnych czasach, jest z całą pewnością ważny dla każdego przedsiębiorcy, który wie, jak ważna jest w biznesie rozwojowa marka, o niskim ryzyku.

Więcej informacji na temat biznesu z Naturą znajdziesz tutaj:  https://www.drogerienatura.pl/wspolpraca

***

Polecamy także:

Na co zwracać uwagę przy wyborze franczyzy? - wyjaśnia franczyzobiorca, który ma 25 biznesów!

Na co zwracać uwagę przy wyborze franczyzy? - wyjaśnia franczyzobiorca, który ma 25 biznesów!

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook