Pod szyldem ABC działa ponad 9 tys. sklepów!

27 sty 2022
źródło: materiały prasowe

Pod szyldem sieci ABC działa obecnie ponad 9 tys. lokalnych sklepów. A w 2021 roku do sieci przyłączyło się 833 nowych sklepów. Ponadto 700 już istniejących placówek przeszło zmianę identyfikacji wizualnej.  

W 2021 roku rozpoczął się także proces odnowienia wizerunku sklepów zrzeszonych w sieci. Od kwietnia ubiegłego roku wzięło w nim udział 700 sklepów lokalnych w całej Polsce. Nowe ABC to nowa identyfikacja wizualna, podkreślająca indywidualną nazwę sklepu oraz nowa komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna – to największa metamorfoza sieci od ponad 20 lat. Lepsze doświadczenia konsumenckie, komfortowe warunki zakupowe i atrakcyjne promocje przekładają się na wzmocnienie rozpoznawalności sieci, a co najważniejsze – na zwiększenie wartości koszyka zakupowego, co wpływa na wzrost sprzedaży w punkcie. Jak pokazują wyniki, obroty właścicieli sklepów, którzy zdecydowali się na rebranding, odnotowują dwucyfrowe wzrosty w stosunku do roku poprzedniego - czytamy w komunikacie sieci. 

Oprócz wielu zrealizowanych projektów oraz bardzo dobrych wyników biznesowych, rok 2021 pozwolił nam również na spotkania i budowanie relacji z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, co jest dla nas podstawową wartością w biznesie. Udało nam się także zorganizować wydarzenia hybrydowe, takie jak e-Kongres ABC dla franczyzobiorców, Konferencja ABC dla dostawców czy obecność sieci na Targach Franczyzy w Warszawie. W obecnych czasach szczególnie doceniamy każdą możliwość kontaktu mówi Tomasz Michalewicz, Dyrektor ds. sieci ABC.

Plany sieci ABC na 2022

ABC planuje kontynuować proces rebrandingu i dalszą ekspansję. W ramach wsparcia technologicznego przedsiębiorców, marka planuje wprowadzenie w najbliższych miesiącach aplikacji mobilnej zintegrowanej z kartą lojalnościową oraz przypisanymi do niej promocjami.

Obecna sytuacja na rynku, rosnąca inflacja i liczne zmiany prawne oraz podatkowe to największe wyzwania tego roku. Dlatego sieć ABC planuje kolejne kampanie marketingowe oraz oferty promocyjne, które będą wsparciem sprzedaży dla franczyzobiorców – dostępne we wszystkich 180 hurtowniach Eurocash Cash & Carry w całej Polsce. Nasi partnerzy mogą liczyć również na wsparcie merytoryczne z naszej strony. Szykujemy dla nich szkolenia, webinary i konsultacje z najlepszymi specjalistami. Pomimo licznych wyzwań jesteśmy przekonani, że to będzie kolejny dobry rok w branży – dodaje Tomasz Michalewicz.

ABC to ogólnopolska sieć sklepów prowadzona przez Grupę Eurocash, działająca na zasadach franczyzy.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook