Sfinks Polska - spółka która zarządza franczyzowymi sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki i Chłopskie Jadło, wprowadzi nową markę: Levant - hummus & falafel. To kolejna wirtualna gastronomia tej sieci, czyli koncept działający bez stacjonarnego lokalu. W tym modelu dania są dostępne w formie na wynos i w dostawie. Menu nowej restauracji to 20 roślinnych pozycji, inspirowanych kuchnią Bliskiego Wschodu.
- Uruchamiając nowy wirtualny koncept gastronomiczny podążamy za trendami kulinarnymi związanymi przede wszystkim z oczekiwaniami klientów, a jednocześnie wykorzystujemy nasze dotychczasowe doświadczenie z kuchnią bliskowschodnią. Popularność kuchni opartej na daniach wegetariańskich jest stale rosnącym trendem, zaś naszą sieć i marki tworzymy, aby były uzupełniającymi się konceptami dla klientów o różnych gustach kulinarnych – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
W karcie dań tego gastronomicznego konceptu, znajdziemy przede wszystkim falafele, hummusy oraz smażone warzywa z różnymi dodatkami i podane na wiele sposobów - w bułce pita lub w placku tortilli.
Poza marką Levant – hummus & falafel, spółka Sfinks Polska w ostatnim czasie rozwinęła jeszcze kilka wirtualnych restauracji. Są nimi m.in. Da Mamma (pizzerie) i The Burgers (burgery), YOLO Chicken (dania z kurczaka), Och! PITA (dania typu kebab), Z Byka (steki), Lepione & Pieczone (pierogi) oraz The Best of (bestsellery). Działają one w formule na wynos lub z dowozem. Lokale nie umożliwiają jedzenia na miejscu.
***
Przeczytaj także:
Biznes bez mięsa, czyli przegląd wege franczyz