Sieć franczyzowych sklepów Groszek obchodzi 20-lecie

21 Paź 2020
źródło i foto: hurtidetal

Groszek - sieć sklepów franczyzowych, których operatorem jest Grupa Eurocash obchodzi 20-lecie. Z tej okazji sklepy pod szyldem tej sieci zyskają nowe loga i identyfikację wizualną. Zmienią się także ich wnętrza. 

- To kolejna z sieci organizowanych przez naszą Grupę, która w ostatnim czasie zmienia logotyp i wprowadza szereg nowych rozwiązań do sklepów, które mają podnosić ich konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego. Stałe wsparcie w budowaniu przewag małych i średnich sklepów to niezmiennie misja całej naszej Grupy – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash. Jeśli chodzi o sam proces wdrażania nowej wizualizacji, to sukcesywnie będziemy ją wprowadzać do wszystkich Groszków w Polsce. Od razu otrzymają ją nowe sklepy, dopiero przystępujące do sieci. Aktualnie nową wizualizację można zobaczyć w dwóch sklepach Groszek – w Polichnie i Józefowie nad Wisłą – dodaje Owczarek.

Nowy logotyp sieci w pewien sposób nawiązuje do jego pierwotnej wersji. Choć sklepy Groszek nadal będą zielono-żółto-czerwone, to zmieni się oklejenie ich witryn oraz wnętrz.  Sieć zyska także nowe hasło przewodnie - Groszek. Pełny zakupów. Pełny radości. Marka uruchamia również system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji. To mobilne oprogramowanie daje również możliwość zdalnego zarządzania sklepem. 

Sieć sklepów Groszek liczy obecnie ponad 1920 placówek.

***

Polecamy także:

Carrefour z Bosacką w nowym programie TVN

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera