SiGelato, czyli franczyza prosto z Sycylii

03 lut 2021
 artykuł partnerski

Kto nie tęskni za gorącą Sycylią i pysznymi lodami? Dzięki marce SiGelato, prawdziwe sycylijskie lody można również kupić w Polsce. Co więcej, poprzez przyłączenie się do sieci, poznać ich tajną recepturę i sprzedawać we własnym punkcie.

Koncept franczyzowy SiGelato powstał pod okiem sycylijskiego mistrza lodziarstwa, który od kilkudziesięciu lat związany jest z branżą lodową.  Mistrz Salvatore stale kultywuje rodzinną tradycję, której lodowe korzenie sięgają lodziarni prowadzonej na Sycylii przez jego ojca i dziadka.

Koncept SiGelato powstał w 2020 roku, czyli tuż przed pandemią. Mimo, że sezon wystartował z opóźnieniem, jesteśmy zadowoleni, bo podczas pandemii otworzyliśmy 20 punktów. Nasze punkty w sezonie letnim pełniły rolę namiastki wakacji, za którą tęsknili wszyscy. (...) Posiadamy własną linię produkcyjną i samodzielnie wyrabiamy lody według receptur opracowanych we współpracy z naszym mistrzem Salvatore. Opracowaliśmy kilkadziesiąt smaków, które są oparte na świeżym polskim mleku i naturalnych, najwyższej jakości składnikach. Nawiązaliśmy współpracę z sycylijskimi rolnikami, u których zaopatrujemy się w owoce i orzechy, z których tworzymy lody. Przykładem jest sorbet cytrynowy ze świeżych cytryn. Nasz mistrzowski i niepowtarzalny smak to pistacja z Bronte, która pochodzi od nazwy sycylijskiego miasteczka Bronte, które leży u podnóża wulkanu Etna i słynie z upraw najlepszych na świecie pistacji (...) wyjaśnia Krzysztof Olesiak, członek zarządu Sweet Gallery.

Franczyza mobilnych punktów SiGelato

Franczyzobiorca konceptu SiGelato może prowadzić swój biznes bez obaw o adaptację lokalu czy inne kwestie, z którymi zmagają się stacjonarne lodziarnie. Mobilne lodziarnie można znaleźć najczęściej na osiedlach, deptakach, skwerach, ale także przy marketach i galeriach handlowych. Sam model biznesu oparty jest o formułę „ice drive”, który łatwo adaptuje się w zmieniających warunkach gospodarczych. Sieć wymaga od franczyzobiorców środków własnych w wysokości 40 tysięcy złotych na start.

Sycylijskie lody serwujemy z bezpiecznego okienka, które chroni nasze produkty przed czynnikami zewnętrznymi, dzięki czemu zachowujemy wszelkie standardy higieny. Szukamy partnerów biznesowych zarówno w dużych jak i małych miastach - dodaje Krzysztof Olesiak, członek zarządu Sweet Gallery.

Ambitne plany na 2021 rok!

Firma planuje otworzyć 40 nowych mobilnych lodziarni pod szyldem SiGelato oraz wprowadzić do menu nowości, takie jak: lody z sycylijskimi dodatkami oraz orzeźwiające lemoniady na bazie sycylijskich cytrusów.

***

Przeczytaj także:

Zalety franczyzy - najważniejsze argumenty popierających tych model

Zalety franczyzy - najważniejsze argumenty popierających tych model

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook