Obecna sytuacja powoduje dezorientację w każdej branży. Jak to wygląda w sieciach franczyzowych? Czy wszyscy franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc z centrali w dobie koronawirusa? Specjalnie dla Państwa przeprowadziliśmy sondę wśród sieci franczyzowych, w której zapytaliśmy jak wspierają swoich franczyzobiorców w tym ciężkim okresie. Dodatkowo poprosiliśmy o prognozy na najbliższe dwa - trzy miesiące.
Przez najbliższe dni będziemy specjalnie dla Państwa kontynuować cyklicznie sondy, przeprowadzone w znanych sieciach franczyzowych. Tym razem zapraszamy do przeczytania odpowiedzi Pana Grzegorz Łyczaka - Z-cy Dyrektora Operacyjnego Non Travel Retail / Business Development & Franchise
Jak wspieracie Państwo swoich franczyzobiorców i jakie przewidujecie Państwo prognozy na przyszłe dwa- trzy miesiące?
odpowiedź So! Coffee:
Aktualna sytuacja jest bardzo dynamiczna i najważniejsze pytanie, na które nikt dzisiaj nie zna odpowiedzi jest takie, kiedy wrócimy do w miarę normalnego funkcjonowania, mam tutaj na myśli termin otwarcia obiektów handlowych i wznowienia działalności, bo większość naszych własnych jak i franczyzowych kawiarni znajduje się właśnie w centrach handlowych. Jeżeli chodzi o naszych Franczyzobiorców to postanowiliśmy nie pobierać miesięcznych opłat franczyzowych za ten okres, niezależnie od zapisów wiążących nas umów. Co do prognoz to dzisiaj trudno cokolwiek przewidywać, natomiast optymistycznie patrząc w przyszłość, zakładamy, że obecny stan potrwa minimum do końca kwietnia, a to jak zachowa się rynek i konsumenci w kolejnych miesiącach będziemy obserwować i podejmować odpowiednie do sytuacji działania.
****
Polecamy także:
Sonda: wsparcie franczyzobiorców w dobie koronawirusa- Sfinks Polska