"U Lodziarzy" szykuje się nowa franczyza, Fit Cake rośnie mimo pandemii - flesz tygodnia

22 sty 2021
źródło: horecatrends, dlahandlu, materiały prasowe

Nie masz czasu na czytanie i szukanie wiadomości po całym Internecie? Robimy to za Ciebie! Oprócz standardowych codziennych treści, proponujemy flesz tygodnia.

UWAGA! Poniższe treści nie powielają się z opublikowanymi artykułami w tym tygodniu - to całkowicie dodatkowa garść informacji.
1. Wytwórnia Lodów Polskich "u Lodziarzy" z nowym konceptem franczyzowym

Sieć franczyzowych punktów "u Lodziarzy" wychodzi z kolejnym mobilnym konceptem lodowym z... ogródkiem. Taki pomysł na biznes jest możliwy dla przedsiębiorców, poszukujących biznesu sezonowego. Firma w swoich oficjalnych komunikatach informuje, że biznes dla zainteresowanych może być gotowy w ciągu 2 tygodni.

2.  Franczyza Fit Cake rośnie mimo pandemii

Jak poinformował portal horecatrends.pl, koncept franczyzowy Fit Cake cieszy się z obrotów i wiąże dalsze plany z franczyzą. - Znowu chcemy zwiększyć o 100 proc. liczbę naszych lokali i sensownie rozmieścić je na mapie Polski, tak by wszyscy potrzebujący mieli do nich łatwy dostęp. W sumie w styczniu przyszłego roku w naszym kraju działać będzie około 50 Fit Cake’ów - mówił Rafał Kościuk (horecatrends.pl).

3. Plan na wychodzenie z kryzysu - franczyza

Sylwester Cacek, Prezes Sfinks Polska poinformował ISBnews.TV, że planem sieci na wychodzenie z kryzysu, będzie otwieranie franczyzowych restauracji. Szef popularnej sieci gastronomicznej poinformował, że w planach jest otwieranie 6- 8 franczyzowych placówek rocznie.

4. Bricomarche uruchomiło 14 kolejnych Bricomatów

Grupa Muszkieterów uruchomiła 14 nowych Bricomatów, które pojawiły się przy sklepach w miejscowościach takich jak: Gryfin, Kępno, Lębork, Mogiln, Nowa Sól, Ostrów Wielkopolski, Ostrzeszów, Pleszew, Puck, Sulechów, Szprotaw, Wejherów, Zielona Góra oraz w Żninie.

Obserwujemy trendy rynkowe i zmiany w zwyczajach konsumentów zarówno w szerokiej perspektywie, jak i lokalnej. Wprowadzane udogodnienia mają na celu ułatwienie zakupów naszym klientom, dlatego ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Analizujemy koszyki zakupowe oraz inne decyzje konsumenckie i na ich podstawie udoskonalamy nasze rozwiązania. Ostatnio zmodyfikowaliśmy liczbę oraz budowę Bricomatów. Obecnie urządzenie składa się z 8 boksów, a jego rozmiary są dostosowane do najczęstszych wyborów naszych klientów (...) Niezmiennie odbiór towarów w Bricomatach jest możliwy w dogodnym dla klienta terminie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7 – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

5.  Andrzej Czarnecki objął stanowisko dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w Neonet

Podstawowym zadaniem Czarneckiego będzie rozwój ekspansji firmy na terenie całego kraju i dotarcie do nowych lokalizacji.

6. Koku Sushi podsumowuje  2020 rok!

Sieć franczyzowa Koku Sushi dokonała posumowania ciężkiego dla gastronomii 2020 roku. Jak podaje horecatrens.pl, Koku Sushi w minionym roku podpisało 9 umów franczyzowych.  - Mimo iż gastronomia przez blisko 40 proc. ubiegłego roku była zamknięta, nasza sytuacja finansowa pozostaje stabilna i notujemy wzrost obrotów. Niewątpliwie zawdzięczamy to szybkiemu przejściu na rynek delivery i inwestycji w rozwiązania IT, np.: aplikację do zamówień online, marketing w Internecie - uważa Piotr Olechno, właściciel sieci.

7. Otwarte sklepy w galeriach nie przekładają się na wzrost zachorowań w kraju

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) apeluje w imieniu branży handlowej do Rządu o jak najszybsze otwarcie galerii handlowych. Wg PRCH, otwarte sklepy w galeriach nie przekładają się na wzrost zachorowań w naszym kraju. Branża walczy o otwarcie, które powinno według niej mieć miejsce 1 lutego.

***

Przeczytaj także:

Gatta na drodze do upadłości - co się stanie z franczyzobiorcami?

Gatta na drodze do upadłości - co się stanie z franczyzobiorcami?

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook