Żabka podpisała nową umowę z Pocztą Polską ws. przesyłek

07 lip 2022

Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack kontynuują współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Nowa umowa, podpisana już przez strony, zakłada zarówno utrzymanie dotychczasowych usług, jak i dalszy rozwój udogodnień dla Klientów. Już niebawem w sklepach Żabka możliwe będzie m.in. dokonanie zwrotu zakupionych towarów.

Decyzja o kontynuowaniu kooperacji wynika z rosnącego zainteresowania usługą odbioru i nadania przesyłek Poczty Polskiej w sklepach Żabka, których w całym kraju jest już ponad 8400. Wiele placówek tej ogólnopolskiej sieci czynna jest od wczesnego rana do godzin późnowieczornych, a także w niedzielę. Klienci coraz częściej wybierają opcję odbioru w Żabce ze względu na bezpieczeństwo przesyłek, które gwarantuje Poczta Polska, jak i na wygodę oraz bliskość sklepów. Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską i siecią, paczkę można odebrać podczas codziennych zakupów. Ponadto Klienci mają aż 7 dni na pobranie przesyłki, licząc od dnia otrzymania powiadomienia o takiej możliwości. Opcja odbioru w sklepie przyczynia się także do ochrony środowiska, poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów.

– Poczta Polska w swojej strategii postawiła na rozwój usług kurierskich. W tym celu już w ubiegłym roku dokonaliśmy gruntownej zmiany oferty produktowej Pocztex, której jednym z wyróżników na rynku jest multikanałowość. Klienci zyskują możliwość szerokiego wyboru sposobu dostawy: PUNKT, AUTOMAT i KURIER. Kluczowe znaczenie dla metody Pocztex PUNKT ma sieć sklepów Żabka – mówi Tomasz Zdzikot, Prezes Poczty Polskiej.

Odbiór i nadanie paczek w sklepach Żabka

Nowa umowa pomiędzy partnerami zakłada nie tylko kontynuowanie, ale także i dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Już dziś oprócz opcji odbioru paczek w sklepach Żabka istnieje także możliwość ich nadawania poprzez serwis https://paczki.zabka.pl/

Klienci coraz chętniej korzystają z opcji dostawy pod wskazany adres, jak również odbioru w wybranym sklepie Żabka. Przesyłki można szybko i wygodnie opłacić online. Jednym z udogodnień, jakie zamierza wprowadzić Poczta Polska, dzięki nowej umowie z Żabką, będzie także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.

– Nasi Klienci cenią sobie komfort i wygodę, dlatego od kilku lat stale rozwijamy sieć punktów odbioru przesyłek Pocztex PUNKT. Do końca bieżącego roku sieć wzrośnie do ponad 20 tysięcy punktów odbioru. Sklepy Żabka będą miejscem, w którym Klienci nie tylko odbiorą przesyłki przy okazji codziennych zakupów, ale także będą mogli wygodnie wysłać paczkę czy dokonać zwrotu zakupionych towarów. Te opcje rozwijamy obecnie z naszym partnerem Żabka Polska – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Rozwój usług paczkowych i zwiększenie udziałów w rosnącym rynku eCommerce, to jedne z priorytetów Poczty Polskiej. Dzięki kontynuacji i poszerzaniu współpracy pomiędzy Spółką i siecią Żabka, możliwe będzie sukcesywne wprowadzanie nowoczesnych technologii i rozwiązań mobilnych, których integrację zapewni Pointpack S.A. W 2022 roku spółka przekroczyła liczbę 55 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16 tys. punktów w całej Polsce.

– Razem z naszymi partnerami, Pocztą Polską i Żabką, wypracowaliśmy silne podstawy, aby rozwijać usługę kurierską i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Kontynuacja współpracy to znak, że rośnie potrzeba wdrażania sklepów multifunkcyjnych, które zyskują w oczach konsumentów i budują przewagę na rynku. Wspólne działania są mocną podstawą dla konsekwentnego podejmowania kolejnych wyzwań w tym obszarze – mówi Marek Piosik, Prezes Pointpack S.A.

informacja prasowa

Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy w 950 miejscowościach!

Sprawdź nas także na Facebooku

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Sebastian Kaniewski
facebook