Poznaj tajemnicę sukcesu RE/MAX

13 wrz 2021
artykuł sponsorowany

RE/MAX jako lider franczyzy w branży nieruchomości działający na rynkach międzynarodowych, zdaje sobie sprawę, jak ważną i istotną rolę w sukcesie firmy odgrywa wspólna misja i wizja.

Dobrze zdefiniowana misja i wizja firmy to kluczowe filary każdego dobrze prosperującego biznesu. Pozwala partnerom biznesowym poczuć, że są częścią kultury organizacyjnej, mogą identyfikować się z firmą i wspólnie budować przewagę konkurencyjną na rynku. Wspólna wizja i misja to wspólne dążenia, to chęć zbudowania poczucia przynależności, to także siła przyciągania naprawdę efektywnych i zaangażowanych partnerów biznesowych.

Historia RE/MAX zaczęła się prawie 50 lat temu, czyli 50 lat doświadczenia wielu ekspertów z branży, którzy poświęcili swój czas, niemal całe swoje życie, by stworzyć dochodowy system, który obecnie świeci triumfy na rynkach międzynarodowych. Najciekawszym aspektem w historii RE/MAX jest to, że przez tyle lat działania, firma nie zmieniła swojej podstawowej strategii, czyli generowanie wzrostu metodą „po jednym agencie”, co odbywa się drogą rekrutacji prowadzonej przez franczyzobiorców.

Sieć nie zmieniła także swojego marzenia. Wizja firmy od zawsze zakładała, że RE/MAX zostanie największą i najlepszą siecią obrotu nieruchomościami na świecie, a ten cel osiągnie poprzez ciągłe podwyższanie standardów i zapewnienie swoim agentom poziomu obsługi, który ułatwia im odnoszenie kolejnych sukcesów, by oni z kolei mogli trafnie odpowiadać na potrzeby klientów. Nie zmieniła się również misja firmy, jaką jest zapewnienie klientom RE/MAX najwyższego poziomu usług w branży nieruchomości. Co więcej, RE/MAX nie zmienił identyfikacji swojej marki. Nazwa RE/MAX, kolory, balon RE/MAX oraz hasło: „Ponad tłumem!”, stały się naturalnie tożsamością marki, która systematycznie wzmacnia się według podstawowej strategii. Właściciele biur i agenci stosują zasady autopromocji oraz zindywidualizowane strategie marketingowe, by móc rozwijać w ten sposób swój biznes na lokalnych rynkach. RE/MAX nie zmienił również swoich zasad. Radykalna koncepcja, która zakłada dzielenie się korzyściami, stała się podstawą zasady „z korzyścią dla wszystkich”, i jest osią marzenia RE/MAX.

Przepis na sukces RE/MAX

Dave Liniger, założyciel marki RE/MAX, zdawał sobie sprawę, że sukces firmy to sukces agenta nieruchomości i całego zespołu wspierającego. Z punktu widzenia organizacji biznesu, prawdziwym „klientem” firmy RE/MAX jest agent, który doskonale jest przygotowany, by reprezentować interesy klienta chcącego sprzedać, kupić czy wynająć nieruchomość. Dave Liniger podkreśla, że „wystarczy, żeby firma każdego dnia starała się zaspokajać potrzeby swoich „klientów” i umożliwiać im odnoszenie sukcesów, a wówczas nabywcy domów też będą zadowoleni”. Tak właśnie można zdefiniować przepis na wielkość, przepis na sukces. Trzymać się zasad, trzymać się wizji i misji, które przyświecały w pierwszym, najtrudniejszym okresie rozwoju.

Silna marka RE/MAX jest wartością wymierną. Zapewnia wyższe zyski, stabilizację, łatwiejszą promocję oraz zadowolenie klientów. Natomiast, miarą zadowolenia klienta jest kolejna transakcja, rekomendacje i polecenia swoim znajomym, rodzinie i przyjaciołom - co jest kluczem do osiągnięcia trwałego sukcesu w biznesie.

Tajemnica sukcesu RE/MAX to spójność w działaniach: franczyzodawcy, franczyzobiorców i agentów nieruchomości, którzy nie boją się zmian i nowych wyzwań. To ciągły rozwój, chęć zdobywania kolejnych szczytów kariery, zgodnie z hasłem RE/MAX: „samodzielny, ale nie sam”.

RE/MAX znajdziesz w katalogu franczyz - TUTAJ

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook