Eurocash zamknie niektóre Delikatesy Centrum! W Lublinie otwarto franczyzowy Instytut Dr Irena Eris - flesz tygodnia

14 maj 2021
źródło: materiały prasowe i horecatrends

W dzisiejszym fleszu tygodnia przeczytasz między innymi: Otwarto kolejny franczyzowy Instytut Dr Irena Eris. Sieć Circle K również powiększyła się o kolejny franczyzowy punkt. Eurocash może zamknąć niektóre sklepy. A Auchan wprowadza projekt: "Nowe życie by Auchan".

1. Otwarto nowy franczyzowy Instytut Dr Irena Eris w Lublinie

Franczyzowy Instytut Dr Irena Eris znajduje się między ulicą Nałęczowską a Aleją Kraśnicką. Salon ma powierzchnię 150 mkw. i oferuje zabiegi na twarz i ciało, masaże, zabiegi wyszczuplające sylwetkę. W salonie wykonywane są także usługi z zakresu medycyny estetycznej.

Instytuty Dr Irena Eris rozwijają się w modelu franczyzowym od 20 lat. Jest ich około dwudziestu.

Eurocash zamknie niektóre Delikatesy Centrum! W Lublinie otwarto franczyzowy Instytut Dr Irena Eris - flesz tygodnia

2. Circle K większe o kolejną franczyzową stację paliw

Nowa stacja paliw znajduje się w Rzeszowie i działa w modelu franczyzowym. W sklepie, będącym częścią stacji, klienci będą mieli okazję skorzystać z oferty gastronomicznej oraz zapłacić za paliwo poprzez aplikacje mobilną Circle K.

Obecnie stacje franczyzowe stanowią ok. 25% wszystkich punktów należących do sieci w Polsce.

Circle K - globalna franczyza znana na całym świecie!

3. Polomarket jak Żabka

Sklepy sieci Polomarket będą otwarte również w niedziele i zmienią się w lokal pocztowy. Sieć podpisała umowę z Ruchem. Na początku usługa będzie dostępna w wybranych sklepach. Informację przekazał portal wiadomoscihandlowe.pl

4. Eurocash zamknie wybrane placówki

Strata netto spółki Eurocash w I kwartale wyniosła 70 mln zł. Wpłynęły na to m.in. gorsze rezultaty własnych sklepów w sieci Delikatesy Centrum. W przypadku sklepów franczyzowych, sprzedaż wzrosła. W ciągu kilku miesięcy zapadnie decyzja o ewentualnym zamknięciu niektórych placówek. Zamknięcia mogą dotyczyć maksymalnie kilkudziesięciu sklepów - poinformowało Money.pl.

Pod marką Delikatesy Centrum funkcjonuje ponad 1 500 sklepów, w tym około 1000 prowadzonych jest przez franczyzobiorców.

– Spadek rentowności wynika przede wszystkim z gorszych rezultatów własnych sklepów detalicznych w sieci Delikatesy Centrum. Pod względem efektywności, w tym sprzedaży na metr kwadratowy, ustępują one placówkom prowadzonym przez franczyzobiorców. Naszym celem jest, aby „równały w górę” do najlepszych. Na początku br. wdrożyliśmy program naprawczy, do którego wytypowaliśmy 180 placówek najsłabiej radzących sobie na rynku. W pierwszej fazie działania naprawcze wdrożyliśmy w 120 sklepach. Druga faza, planowana na sierpień, obejmie kolejne 60 sklepów – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Grupy Eurocash.

Eurocash zamknie niektóre Delikatesy Centrum! W Lublinie otwarto franczyzowy Instytut Dr Irena Eris - flesz tygodnia

5. Intermarche Drive w kolejnych miejscach

Grupa Muszkieterów uruchomiła usługę Drive w pięciu kolejnych sklepach Intermarche. Rozwiązanie zostało wprowadzone w Zielonej Górze, Ełku, Luboniu, Turku oraz Polkowicach. Łącznie usługa Drive jest już dostępna w 53 placówkach tej sieci.

Ostatnie miesiące utwierdziły nas w przekonaniu, że rozwijanie usług z zakresu e-commerce powinno należeć do najwyższych priorytetów Intermarché - mówił Thierry Klupczynski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. 

Eurocash zamknie niektóre Delikatesy Centrum! W Lublinie otwarto franczyzowy Instytut Dr Irena Eris - flesz tygodnia

6. Nowe życie by Auchan

Nowe Życie by Auchan to testowy projekt, który zostanie wprowadzony w 5 hipermarketach. Będzie to pewnego rodzaju second hand, gdzie klienci będą mogli kupić używane ubrania znanych marek. Projekt realizowany jest we współpracy z francuską firmą Patatam, specjalizującą się w odzyskiwaniu i sprzedaży odzieży używanej.

nowe życie by auchan

7. Dobra karma w sklepach Żabka

Jestem tym, co jem – to dewiza, którą wyznaje coraz szersza grupa konsumentów. Jednak wiele osób żyje w ciągłym biegu i mimo, iż prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważne, wciąż brakuje im czasu na przygotowanie wartościowych posiłków. To właśnie z myślą o tych osobach sieć Żabka wprowadziła do swojej oferty markę własną – Dobra Karma – a teraz postanowiła odświeżyć wizerunek marki i przypomnieć jak ważne jest to, co jemy. Nowa oferta jest bardzo różnorodna, a proponowane posiłki urozmaicone. Żabka ułatwia klientom dbanie o siebie i swój dobrostan, zachęcając do wybierania pożywienia odpowiedniego dla dobrego samopoczucia. Do sklepów Żabka trafiły właśnie dobrze znane już, jak i nowe produkty marki własnej Dobra Karma w zmienionych, odświeżonych opakowaniach. Nowa etykieta Dobrej Karmy jest prosta i czytelna, już na jej froncie znaleźć można listę składników, z których dany produkt przygotowano oraz jego walory jakościowe -  czytamy w komunikacie prasowym sieci. 

Eurocash zamknie niektóre Delikatesy Centrum! W Lublinie otwarto franczyzowy Instytut Dr Irena Eris - flesz tygodnia

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook