Koniec współpracy InPost i Żabka Polska. Obie strony potwierdziły, że nie będą kontynuować dotychczasowej współpracy w zakresie nadawania i odbierania paczek w paczkomatach InPost ustawianych na terenie sklepów Żabka. Umowa wygasła i nie będzie przedłużana.
W sklepach Żabka paczki InPost można było nadawać od 2016 roku. W kasach można było zaś odbierać przesyłki kurierskie. W styczniu tego roku współpraca między Żabką a InPost została zacieśniona. Postawiono na pilotaż, który obejmował uzupełnienie usług oferowanych przez Żabkę. W punktach Żabki ustawiano paczkomaty InPost typu InDoor.
Koniec współpracy kilka dni temu potwierdziły obie firmy. Od 7 października nie można już nadawać i odbierać paczek InPost w sklepach Żabka. Dla klientów oznacza to, że nie nadadzą i nie odbiorą paczek firmowanych jako InPost, ale wciąż będą mogli korzystać z usług nadawania i odbioru paczek w ramach usług oferowanych przez Pocztę Polską oraz DHL.
Biuro prasowe Żabki poinformowało, że segment usług convenience w sklepach należących do sieci, będzie dalej rozwijany, zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Plany w dalszym ciągu obejmują kwestię nadawania i odbierania paczek.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć TUTAJ.