Marki, które zyskały w oczach klientów w covidowych czasach!

14 Sty 2021
źródło: dlahandlu.pl
foto: unsplash 

Jak zauważył Portal dlahandlu.pl, w raporcie YouGov BrandGo, przygotowywanym przez firmę Inquiry odnotowano zdecydowane wzrosty w zakresie zadowolenia klientów, w przypadku wybranych firm. Jakie marki zyskały w oczach klientów?

W porównaniu do 2019 roku, wzrost pozycji w indeksie YouGov BrandGo można zauważyć w stosunku do sieci Żabka. Równie dobrze wypadła także sieć Biedronka. Znaczny wzrost wśród drogerii zauważono w przypadku sieci Hebe. W gastronomii najlepiej wypadł McDonald's. Popularność w covidowych czasach zyskało także pyszne.pl i Telepizza. W branży modowej zaś duży wzrost zanotowała marka Sinsay (należąca do LPP). Pod względem wizerunku dobrze sobie radzi czołowa marka LPP - Reserved.

Pozytywnie odbierane przez klientów są także firmy takie jak CCC, Deichmann, Pepco, czy H&M. Na pandemii zyskały także niektóre sklepy z branży dom/ogród, m.in. Castorama, OBI, czy sieć RTV Euro AGD. Podsumowując, na  około 120 zmonitorowanych marek sieci handlowych, 16 z nich poprawiło swoje wskaźniki wizerunkowe w roku 2020, w porównaniu do 2019.

Wskaźnik BrandIndex obejmuje opinie dotyczące satysfakcji klientów, reputacji marki, jakości oferowanych produktów lub usług, stosunku jakości do ceny, skłonność do polecania marki oraz ogólną opinię o marce.

Kliknij i sprawdź ubiegłoroczny raport https://franczyzainfo.pl/ranking-yougov-brandindex-ulubione-marki-polakow/

***

Polecamy także:

Główne trendy kształtujące rynek franczyzy, na które wpłynął 2020 rok!

Główne trendy kształtujące rynek franczyzy, na które wpłynął 2020 rok!

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera