Spicy McNuggets to odpowiedź restauracji na zmieniające się gusta gości. Ci nie tylko coraz chętniej sięgają w Maku po menu z kurczakiem w roli głównej, ale także szukają wyrazistych, pikantnych propozycji. Prawdziwi fani kurczaka z McDonald’s mogą spróbować pikantnej nowości również w nowym Spicy Chicken Box, który jest idealną pozycją do dzielenia się w ramach wspólnego posiłku.
Premierze towarzyszy kampania, której elementem jest oryginalny spot reklamowy zachęcający do znalezienia swojego poziomu ostrości. Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowało Dobro Films. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.
Przypomnijmy, że McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 500 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 80 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.
wiadomości prasowe
Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy w 950 miejscowościach!
Sprawdź nas także na Facebooku