Rekordowy rok 2021 dla RE/MAX Polska!

23 sty 2022
źródło: materiały prasowe

Nowy kalendarz na ścianie oraz cichnące powoli echa sylwestrowych petard i szampanów – to znak, że nadszedł kolejny rok. To również dobry moment na wyznaczenie sobie kolejnych celów i postanowień oraz odpowiedni czas na podsumowanie ostatnich dwunastu miesięcy. W roku 2021 świat w dalszym ciągu zmagał się z pandemią, która zdeterminowała poczynania całego społeczeństwa, a także miała olbrzymi wpływ na biznes.

Wiele firm upadło, inne przeszły prawdziwą metamorfozę, aby utrzymać się na rynku, tymczasem RE/MAX odnotował w tym okresie rekordowe wyniki sprzedażowe. Dały o sobie znać – renoma marki oraz partnerski model współpracy w obrębie sieci, które jak parasol chroniły przed deszczem zagrożeń i niczym żagiel pozwalały wykorzystać wiatr szans na rynku nieruchomości. Warto też przy tej okazji sprawdzić – co słychać w rodzinie RE/MAX oraz przypomnieć, jakie wartości sprawiają, że współpraca z globalną marką to szansa na dobry biznes, nawet w tak trudnych czasach.

W RE/MAX liczą się przede wszystkim ludzie!

RE/MAX Polska to nie tylko regionalny brand największej na świecie sieci biur nieruchomości, ale przede wszystkim ludzie, którzy stoją za sukcesem firmy i przyczyniają się do jej rozwoju. Aktualnie, stery czerwono-niebieskiego balonu – symbolu marki RE/MAX, szybującego nad Polską – dzierżą dwie kobiety – Ewa Dziedzic i Lilija Tolbatova, która jako masterfranczyzobiorca „weszła na pokład” w minionym roku.

O zasileniu szeregów RE/MAX Polska przez Liliję Tolbatovą, zadecydowało kilka czynników, wśród których najważniejsza jest wspólna wizja, dotycząca dalszego rozwoju firmy. Nowa współwłaścicielka nie ukrywa swojego przekonania do franczyzowego modelu prowadzenia biznesu oraz bliskich jej wartości, jakie odnajduje właśnie w RE/MAX Polska.

- Zarówno w życiu, jak i w pracy zawodowej, cenię sobie odpowiedzialność, wzajemny szacunek i współpracę. Wszystkie te wartości odnajduję w RE/MAX Polska, dlatego bez wahania przystałam na propozycję zostania partnerem spółki. Franczyza w oparciu o tak znany brand, to dla mnie szansa na dalszą naukę i możliwość dzielenia się doświadczeniami. Uważam, że solidne struktury i wsparcie globalnej marki to podstawa, jednak prawdziwy biznes tworzą ludzie. Jestem dumna z faktu, że stałam się częścią rodziny RE/MAX z uśmiechem i optymizmem przyznaje pochodząca z Litwy Lilija Tolbatova, prywatnie miłośniczka haftowania oraz dobrego humoru, który – jak twierdzi – nawet w biznesie pomaga rozwiązywać różne trudności.

Ewa Dziedzic, która zaprosiła Liliję do ścisłej współpracy, przyznaje, że oprócz podobnej ścieżki zawodowej (obie Panie pracowały niegdyś w korporacji McDonald’s), połączyła je pasja żeglarska.

- To właśnie wspólne rejsy, pozwoliły nam tak naprawdę poznać się najlepiej, kiedy okazało się, że przez wiele dni, na niewielkiej przestrzeni – zawsze potrafiłyśmy znaleźć porozumienie i cieszyć się z efektów współdziałania. Jestem pewna, że dobre relacje przełożą się także na nasz biznes, a wspólne pomysły i pokłady niespożytej energii – pomogą nam w realizacji kolejnych celówuważa Ewa Dziedzic.

- Stawiamy na dynamiczny rozwój, ponieważ żaden biznes nie znosi stagnacji. Dzięki temu, partnerujący nam właściciele biur nieruchomości i Agenci – będą mogli liczyć na jeszcze lepsze wsparcie, jakość oferowanych usług sukcesywnie będzie rosnąć, podobnie jak satysfakcja naszych klientów zapowiada odważnie współwłaścicielka RE/MAX Polska.

RE/MAX Polska w liczbach – podsumowanie „pandemicznego” roku 2021

Wiadomo, że w RE/MAX priorytetem są ludzie, którzy gwarantują i tworzą sukces w biznesie. Wyniki sprzedażowe w naszej firmie są z kolei naturalną konsekwencją inwestycji w dobre relacje, doskonały kontakt, szkolenia i kompleksowe wsparcie, jakie okazujemy partnerom na każdym etapie. Warto odnotować, że mimo trwającej pandemii COVID-19 oraz towarzyszącym jej restrykcjom w wielu obszarach społeczno-gospodarczych, RE/MAX Polska zaliczył fantastyczny, rekordowy rok! Jest to niewątpliwie dowód na skuteczność działania opartego na koncepcie franczyzy renomowanej marki, świetną współpracę w ramach sieci i umiejętność elastycznego reagowania na zmieniające się uwarunkowania rynkowe.

Ideą franczyzy jest możliwość korzystania ze sprawdzonych praktyk i gromadzonych przez lata doświadczeń firmy-prekursora. Mechanizm ten doskonale zafunkcjonował od początku nastania pandemii koronawirusa, kiedy RE/MAX Polska otrzymał olbrzymie wsparcie od europejskich właścicieli firmy, która niebawem świętować będzie już 50-lecie swojego istnienia. Bagaż doświadczenia i wymiana informacji wewnątrz sieci RE/MAX, pozwoliły nam m.in. opracować alternatywne rozwiązania w na polu komunikacji z biznesowymi partnerami oraz klientami.

Nowe narzędzia wsparcia, modyfikacje w obszarze szkoleń i poczucie jedności wśród członków rodziny RE/MAX – były kluczem do przezwyciężenia obaw oraz motywacją do elastycznego działania. Potencjalne zagrożenia zaczęliśmy postrzegać jako wyzwania, a świadomość wzajemnego wsparcia dawała nam wszystkim poczucie bezpieczeństwa. Umiejętność opanowania trudności, przełożyła się również na wzrost zaufania ze strony klientów, którym jeszcze skuteczniej pomagaliśmy w realizacji planów, marzeń i inwestycji na rynku nieruchomości.

- Jeśli chodzi o aspekty ekonomiczne, to rok 2021 był dla RE/MAX Polska najlepszym okresem w historii, bowiem zanotowaliśmy blisko 50-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2020. Wynik ten cieszy tym bardziej, że na co dzień pracujemy i działamy w ograniczeniach związanych z pandemią oraz w warunkach dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej. Stały i wysoki wzrost sprzedaży to efekt zaufania naszych klientów do marki, jak również ciągła praca właścicieli, agentów oraz całego biura regionalnego, które wspiera we wszystkich ważnych działaniach. W czasach, w których wiele firm kończy swoją działalność, my nieustannie się rozwijamy. Nie przestaliśmy pracować nawet na chwilę, wdrażając nowe rozwiązania, jak np. wizualizacje 3D czy wirtualne spotkanianie kryje satysfakcji Ewa Dziedzic.

Godnym odnotowania jest także fakt, iż firma RE/MAX Polska osiągnęła 20-proc. wzrost liczby transakcji w porównaniu do roku 2020, a dynamika przyrostu wartości sprzedanych nieruchomości – przewyższyła dokonania r/r aż o 44 proc. Niezmiernie obiecujący jest także wzrost liczby agentów, który w porównaniu do 2020 – wyniósł w ubiegłym roku solidne 10 procent.

- Dziękujemy wszystkim klientom, agentom oraz właścicielom biur nieruchomości za zaufanie i owocną współpracę. Życzymy sobie i wszystkim naszym partnerom biznesowym jeszcze lepszego 2022! – z optymizmem zakończyła podsumowanie roku Ewa Dziedzic z RE/MAX Polska.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook