Na czerwcowy długi weekend, flesz tygodnia serwujemy o dzień wcześniej! Dzisiaj w skrócie przeczytasz: W Carrefour ciche godziny. W Intermarche zmiany na czele. Franczyza fitness wraca do gry. InPost inwestuje w kolejne lodówkomaty i rozszerza współpracę z Body Chief. A Sphinx notuje przychody niższe o połowę.
Mając na uwadze komfort osób o szczególnych potrzebach, Carrefour Polska rozszerza listę sklepów z tzw. cichymi godzinami, podczas których osoby mierzące się ze spektrum autyzmu lub nadwrażliwością sensoryczną będą mogły zrobić zakupy w specjalnych warunkach. Firma podjęła także decyzję o wprowadzeniu dla tej grupy osób pierwszeństwa obsługi przy kasach - czytamy w komunikacie prasowym.
- Carrefour Polska od wielu lat realizuje działania na rzecz osób o szczególnych potrzebach, w tym niepełnosprawnych i seniorów. Jako pierwsza sieć handlowa przystąpiliśmy także do ministerialnego programu Dostępność Plus, zainicjowanego w 2018 roku przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju - mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. - Zniesienie barier i swobodny dostęp do komfortowych zakupów dla wszystkich klientów jest naszym priorytetem. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie projektu „cichych godzin” na kolejne sklepy w różnych miastach i formatach. Dzięki temu zbierzemy niezbędne doświadczenia, aby udostępnić tą możliwość we wszystkich hiper- i supermarketach naszej sieci w Polsce – dodaje Kowalska.
Od 14 czerwca 2021 roku do Grupy Muszkieterów i sieci Intermarché dołączy Tomasz Waligórski, manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży retail. Tomasz Waligórski będzie ściśle współpracował z zarządem przy tworzeniu długoterminowej strategii handlowej i rozwoju Intermarché, a także przy skutecznym wdrożeniu zaplanowanych działań.
Harder o kolejnej umowie franczyzowej, poinformował na swoich mediach społecznościowych. Nowa franczyzobiorczyni otworzy swoje studio w Ciechanowie.
Przychody ze sprzedaży gastronomicznej restauracji sieci Sfinks Polska, w tym Sphinx i Chłopskie Jadło, z wyłączeniem sprzedaży zrealizowanej przez sieć Piwiarni, wyniosły w 2020 r. 103,03 mln zł, tj. mniej o 49 proc. w porównaniu z 2019 r.
W sieci Piwiarnia Warki 18 umów wygasło. Natomiast w sieci Sphinx zamknięto 20 restauracji - z uwagi na brak możliwości dostosowania czynszów do pandemicznych realiów. Dla Sfinks Polska kluczowe w tym pandemicznym okresie było wsparcie sieci franczyzowej i według sieci to się udało.
InPost uruchomi 20 nowych lodówkomatów. Punkty pojawią się we Wrocławiu. Łącznie lodówkomaty Inpost znajdują się w 50 lokalizacjach.
- Jesteśmy już po testach lodówkomatów w Warszawie i Krakowie. Maszyny są doskonale dopracowane i spełniają wszystkie kryteria niezbędne do przechowywania żywności. Oznacza to, że jesteśmy w pełni gotowi na rozwijanie sieci takich maszyn w Polsce. W tym roku jednak skupimy się na skokowym wzroście liczby paczkomatów w Polsce i Europie – dlatego następne lodówkomaty będą instalowane w przyszłym roku - mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Od połowy marca klienci z Krakowa oraz Warszawy mogą odebrać swoje diety w Lodówkomatach InPost.
Lodówkomaty® to innowacyjne urządzenia dostępne w trybie 24/7, które umożliwią wygodny odbiór zamówionych produktów. Przystosowane są do przechowywania zakupów w trzech strefach temperatur: -18 °C, +4 °C, +16 °C. Od połowy marca za ich pośrednictwem swoje diety mogą odbierać również klienci Body Chief, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce.
– Na bieżąco analizujemy zachowania i potrzeby klientów. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom dywersyfikujemy formy dostawy tak, by zapewnić im wygodę oraz możliwość wyboru sposobu odbioru diety (...) Cały czas podstawową formą dostarczania diet jest dla nas dostawa bezpośrednio do domu lub pracy klienta. Współpraca z InPost i dostawy diet do Lodówkomatów pozwalają klientom na większą elastyczność, a dla nas jest to kolejny krok w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w branży - mówi Marcin Mazurek, Prezes cateringu dietetycznego Body Chief .
Tygodnie szkoleń, rekrutacji trenerów i przygotowań. Intensywny czas zaowocował w powstanie naszego drugiego franczyzowego studia w Bielsku-Białej! - napisał na swoim LinkedIn, Bartłomiej Stanek - właściciel sieci Studio Synergy Franchise. Franczyzowe studio działa od 1 czerwca br.
Do sieci partnerskiej Santander, dołączyła kolejna placówka. Zlokalizowana jest w Wałczu. Jest to już 55 lokalizacja tej sieci.