Żabka testuje innowacyjne technologie w trosce o franczyzobiorców

11 kw. 2022

Od kilku dni w Żabce Smart w Poznaniu testowane są nowe technologie, które mają na celu usprawnienie pracy franczyzobiorców. Po zakończeniu testów Żabka wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i wprowadzi je w życie w swoich placówkach, aby w dalszym ciągu realizować strategię franczyzocentryczności, zgodnie z którą firma chce tworzyć innowacyjne rozwiązania, które będą miały za zadanie maksymalnie ułatwić przedsiębiorcom prowadzenie swojego biznesu.

Żabka rozwija nowe technologie w trosce o franczyzobiorców

Podczas testów, które rozpoczęły się już w Żabce Smart, działającej przy ulicy Półwiejskiej w Poznaniu, zostanie sprawdzonych kilka ciekawych wariantów. Mowa tutaj między innymi o specjalnych czujnikach zalania, pomiarze zużycia energii czy automatycznych pomiarach temperatury w sklepie. Po zakończeniu testów, zespół analityków dokładnie przyjrzy się wynikom badań, a później najbardziej efektywne rozwiązania zostaną wprowadzone w znacznej liczbie sklepów należących do sieci Żabka.

Żabka od lat realizuje swoją strategię odpowiedzialności, której głównym celem jest dbanie o środowisko naturalne oraz osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2025 roku.

Audyty w sklepach Żabka. Czy sieć spełnia międzynarodowe standardy?

- Żabka jest jedną z najbardziej innowacyjnych franczyz na rynku. Rozwijamy lokalną przedsiębiorczość w oparciu o nowe technologie, by przedsiębiorcy mogli łatwo przystosowywać prowadzenie biznesu do aktualnych wyzwań i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów. Nowe, inteligentne rozwiązania zastosowane w Żabce w Poznaniu, wspierają naszych franczyzobiorców w zarządzaniu swoim sklepem, ale są również energooszczędne. Dzięki temu optymalizujemy koszty i jesteśmy przyjaźni środowisku - podkreślił Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający Żabka Polska, Adam Manikowski, cytowany przez serwis retailnet.pl.

Czytaj także: Franczyzocentryczna Żabka [WYWIAD]

Nowoczesna technologia odciąży przedsiębiorców

Rozwiązania zastosowane w Żabce Smart mają za zadanie nieść pomoc przedsiębiorcom, niejako wyręczając ich w wykonywaniu niektórych czynności. Obsługa danego sklepu, dzięki specjalnym słuchawkom dostaje komunikaty dotyczące między innymi konieczności zabezpieczenia towaru, czy też konieczności wyczyszczenia urządzeń, takich jak kawomat, czy roller do hot-dogów. Pomaga to w odpowiedniej konserwacji urządzeń oraz znacząco zwiększa żywotność sprzętów znajdujących się na terenie sklepów sieci Żabka.

- Zastosowane w sklepie rozwiązania znacznie usprawniają jego prowadzenie i pozwalają nam skupić się na tym, co robimy najlepiej, czyli na sprzedaży oraz obsłudze klientów. To bardzo ważne, by budować dobre, lokalne relacje z naszymi klientami - przyznaje franczyzobiorczyni sklepu przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu, Marta Tołwińska.

Sprawdź nas także na Facebooku:

FRANCZYZA INFO

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Sebastian Kaniewski
facebook