W październiku 2021 roku otworzył się 15-sty w Polsce lokal marki Ciacho bez cukru. Znajduje się on w Rzeszowie. Podsumowując działania marki, mówimy o dynamicznym rozwoju i otwarciu 11 lokali w 7 miesięcy! Plan rozwoju na rok 2021 został zrealizowany w 110%. - Dopiero się rozkręcamy - mówi Karol Babicz, właściciel tej sieci franczyzowej.
- Pomimo niesprzyjających warunków gospodarczych to był dla nas bardzo dobry rok. Był on wymagający od strony technicznej, organizacyjnej i logistycznej. Bardzo dużo się przez ten rok nauczyliśmy. Wzmocniliśmy model biznesowy, powiększyliśmy zespół o współpracę z doświadczonymi specjalistami i uporządkowaliśmy procesy, aby przyspieszyć rozwój. W 2021 roku rozwinęliśmy skrzydła, a w roku 2022 jesteśmy gotowi na otwarcie od 15 do 20 lokali - mówi Karol Babicz.
Świadomość szkodliwości cukru rośnie z roku na rok. Koncepcja marki Ciacho bez cukru jest zgodna z trendami rynku. Obserwując półki sklepowe można łatwo zauważyć, że możliwość wyboru produktów z cukrem albo bez cukru staje się standardem. Wzrasta sprzedaż produktów bezcukrowych ze względu na świadomych konsumentów.
- Uważam, że ten trend będzie się nasilał i za kilka lat bezcukrowe cukiernie będą na rynku standardem. Jesteśmy odpowiedzialni za wprowadzenie nowego, zdrowego wymiaru cukiernictwa w Polsce, a naszą misją społeczną jest przekonanie, że bez cukru też może być słodko, smacznie i zdrowo, bez obaw o gorszy smak. Ci, którzy już spróbowali naszych słodyczy bez cukru twierdzą, że wyroby są równie smaczne, a nawet lepsze niż tradycyjne – to daje ogromną satysfakcje i wiatr pod skrzydła – dodaje Karol Babicz.
Strategicznym celem marki jest dostęp do zdrowych słodyczy w każdym mieście. Wzrasta jej rozpoznawalność i napędza się rozwój sieci, stąd też ambitne, w pełni uzasadnione plany właściciela.
- Obserwuje coraz większe zainteresowanie współpracą, ponieważ rośnie świadomość marki, a Goście naszych lokali przekonują się sami, że stworzenie smacznego produktu bez białego cukru jest możliwe. Mamy obecnie zakontraktowanych kilka nowych miast i prowadzimy rozmowy z zainteresowanymi otwarciem lokali w następnych lokalizacjach. Już wkrótce powiększamy sieć lokali Ciacho bez cukru – zapowiada Karol Babicz.
Franczyza Ciacho bez cukru oferuje sprawdzony produkt z własnym know-how, którym dzieli się z Franczyzobiorcami. Co więcej, ma sprawdzony w kilkunastu miastach model biznesowy Kto może dołączyć do sieci?
- Budując markę, chcemy współpracować z partnerami zaangażowanymi w rozwój ogólnopolskiej sieci sprzedaży wyrobów bez cukru. Jeżeli utożsamiasz się z jej ideą i chcesz łączyć zyski, realizując cele marki, to zapraszamy do współpracy –podsumowuje właściciel sieci franczyzowej Ciacho bez cukru.