Coccodrillo planuje zwiększanie sieci franczyzowej!

14 lipiec 2021
źródło: ISBnews

Marka Coccodrillo zanotowała wzrost przychodów w II kwartale 2021 r., podała spółka CDRL. Grupa planuje dalsze zmniejszanie liczby własnych sklepów stacjonarnych w galeriach handlowych, na rzecz rozwijania tych franczyzowych, które będą się rozwijać na ulicach handlowych.

- Drugi kwartał pod względem osiągniętych przychodów oceniamy pozytywnie. Dzięki konsekwentnie wdrażanej strategii wracamy do wyników, które wypracowaliśmy przed wybuchem pandemii. Sprzedaż w sklepach internetowych utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie, a na znaczeniu ponownie zyskuje sieć stacjonarna, którą rozwijamy przede wszystkim w kanale franczyzowym" -wyjaśnia wiceprezes Tomasz Przybyła.

Jednostkowe przychody ze sprzedaży towarów wzrosły o 36% r/r. i wyniosły łącznie 63,99 mln zł. Sieć sklepów detalicznych w Polsce wygenerowała 31,1 mln zł, czyli o 28% więcej niż w analogicznym okresie 2020 r - czytamy na ISBnews.

- Dostosowujemy naszą sieć sklepów stacjonarnych do potrzeb i nawyków klientów, a jednocześnie dbamy o to, by była możliwie jak najbardziej rentowna. Nie zamierzamy jednak znacząco zmniejszać liczby butików na polskim rynku - ich optymalna liczba to około 250 i taki stan zamierzamy utrzymać - dodaje Przybyła.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką Coccodrillo. Grupa CDRL jest także właścicielem marek własnych Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz sieci supermarketów dla dzieci, która działa na Białorusi - Buslik. CDRL dołącza do listy firm, które przenoszą swoje lokale poza galerie handlowe. Wynika to z wielu aspektów. Jednym z nim jest pandemia i to jak zmieniła ona nawyki zakupowe klientów, zarówno w branży spożywczej, jak i odzieżowej.

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera