Franczyza elektrycznych hulajnóg na minuty? Zobacz jakie to PROSTE!

23 maj 2021
ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Hulaj to Polski Startup i franczyza elektrycznych hulajnóg na minuty. Koncept został stworzony z myślą o mieszkańcach miasta, którzy szybko i sprawnie chcą się przemieszczać. Pierwsza zaletą dla użytkownika to prostota i intuicyjność aplikacji - cała procedura instalacji i weryfikacji trwa zaledwie kilkanaście sekund i już po chwili można odblokować hulajnogę i hulać przed siebie! 

Od 2020 roku krakowski Hulaj dzieli się swoim pomysłem z innymi, dlaczego zatem warto wejść z nimi we współpracę franczyzową? Odpowiada Mariusz Kopytko, prezes firmy:

- Po pierwsze oferujemy sprzęt, który jest jednym z najlepszych na rynku. Są to hulajnogi z wymiennymi bateriami, co w rezultacie daje dostępność floty 24/7 i jest najbardziej ekologicznym z dostępnych obecnie systemów. To co nas wyróżnia to także brak wstępnej i stałej opłaty franczyzowej oraz brak opłaty marketingowej. Dajemy pełne wsparcie techniczne przy naszym sprzęcie, pomoc przy rekrutacji zespołu, szkolenia pracowników i rozwój w najszybciej rozwijającej się branży sharing. Wszystko to skutkuje szybkim zwrotem inwestycji. To co stoi po stronie przedsiębiorcy, czyli franczyzobiorcy, to bieżące, codzienne zaangażowanie jego zespołu, pomieszczenie do ładowania i serwisowania sprzętu oraz samochód do relokalizacji hulajnóg i baterii. Jeśli chodzi o ewentualne usterki to wszystkie części zamienne są dostępne na naszym magazynie centralnym, więc franczyzobiorca nie musi zamawiać ich na zapas i martwić się potencjalnym brakiem ich dostępności - wyjaśnia Kopytko.

Zamawianie środków transportu biznesu sharing odbywa się przez mobilną aplikację, którą udostępnia franczyzodawca. Jego partnerzy otrzymują bezpośredni wgląd w aplikację i swoich klientów. Inwestycja na pewno zainteresuje tych, których potencjalni klienci chcą szybko i sprawnie poruszać się po mieście, w szczególności jeśli znajdują się w nim rejony w których nie można jeszcze przemieszczać się za pomocą wypożyczonej hulajnogi.

Niewątpliwie środek transportu jakim jest hulajnoga elektryczna podbił polskie miasta. Jest wygodny, nie wymaga użycia siły, co w perspektywie nadchodzących upalnych dni wydaje się niesamowicie ważne, oraz przede wszystkim pozwala na przemieszczanie się przez zatłoczone miasto szybciej niż samochodem czy komunikacją miejską - dodaje Kopytko.

Zwrot inwestycji po pierwszym sezonie

Hulaj chwali się, że dzięki dołączeniu do najszybciej rozwijającego się rynku transportu, franczyzobiorca zyska zwrot z inwestycji już po pierwszym sezonie. Nie można zaprzeczyć, że jest to biznes z niesamowitym potencjałem. Do obsługi elektrycznych hulajnóg początkowo nie trzeba zatrudniać pracowników. Jednak jak wspomina w rozmowie pomysłodawca marki - w miarę rozbudowy floty może wzrosnąć zapotrzebowanie na serwisantów lub pomocników. Franczyzodawca dostarcza swoim partnerom wypracowane i dobrze sprawdzone know-how które dotyczy zarówno obsługi technicznej hulajnóg, jak i relacji z klientami. Jeśli chodzi o marketing, to same hulajnogi elektryczne jeżdżące po miastach, są najlepszą reklamą firmy. Im mamy więcej hulajnóg, tym mamy więcej jeżdżących nośników reklamowych - przekonuje Kopytko.

- Jeśli marzysz o własnym biznesie, ale jednocześnie towarzyszy Ci obawa przed porażką, to franczyza może być dla ciebie idealnym rozwiązaniem. Własny biznes to pragnienie wielu Polaków. Jednocześnie ponad połowie z nich towarzyszy strach przed niepowodzeniem. Ryzyko biznesowe może zniechęcać zwłaszcza młode osoby które nie mają zbyt dużego doświadczenia w zarządzaniu. Franczyza jest jednak rozwiązaniem, które w znaczny sposób redukuje możliwe niepowodzenia przy jednoczesnym zachowaniu dużej swobody pracy na własny rachunek - podsumowuje Mariusz Kopytko, prezes firmy Hulaj. 

Rozpoznawalność i doświadczenie istniejącej już marki, takiej jak Hulaj, stanowi duże zabezpieczenie przed ewentualną porażką. Franczyza zatem to idealne rozwiązanie dla tych którzy chcą pracować samodzielnie, ale nie posiadają tak zwanego know-how. W systemie franczyzowym, który oferuje marka Hulaj, przekazywane w ręce prywatnego przedsiębiorcy są elementy tożsamości biznesowej oraz cała wiedza potrzebna do sprawnego prowadzenia firmy. Pozostaje nic, tylko z tego czerpać i dobrze zarabiać!

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook