Ile kosztuje franczyza Pakersi?

17 mar 2021

Ile kosztuje franczyza Pakersi? To pytanie zadaliśmy kolejnej znanej sieci. Punkty kurierskie to często wyszukiwany pomysł na biznes w Internecie. Sprawdźmy jakie koszty generuje inwestycja w tę branżę!

Przeczytaj także:

Poniżej publikujemy odpowiedź jednej z sieci rozwijających franczyzowe punkty kurierskie.  Ile kosztuje zatem franczyza Pakersi?

Koszt licencji to 17 tys. złotych (na stronie w tej chwili jest 16, jednak zaraz będzie podwyżka). Jedyny obowiązkowy koszt miesięczny to 200 zł płatne na fundusz rozwojowy. Działamy jako broker usług kurierskich, więc sieć zarabia na marżach na przesyłkach. Mamy tak skonstruowany cennik, że nawet nadając dużo przesyłek, koszty marż poniesione przez Partnera nie przekroczą 1000 zł miesięcznie, a i to tylko wtedy, kiedy Partner notuje wysokie obroty. Wychodzimy z założenia, że zarabiamy razem z Partnerami.

Jak w każdym biznesie, kluczowe jest natomiast odpowiedzialne podejście Partnera i zabezpieczenie środków, żeby był w stanie utrzymać się przez pierwsze miesiące, zanim jego Punkt kurierski się rozkręci. Obecnie działamy w kierunku skrócenia czasu potrzebnego na wyjście z inwestycją na plus, jednak nie ma się co oszukiwać, że wydarzy się to w tydzień czy dwa, czego niektórzy by oczekiwali.

Zarobki, do których dążymy w prawidłowo prowadzonym Punkcie kurierskim łączą w sobie przychody z nadań przesyłek krajowych i międzynarodowych (w tym przesyłek niestandardowych) oraz wydawania paczek otrzymywanych od naszych Partnerów. Punkt prowadzony zgodnie z naszych modelem powinien notować ok. 30-40 tys. zł obrotu miesięcznie, co przy prawidłowo skonstruowanym cenniku generuje marżę na poziomie kilkunastu tysięcy złotych.

***

Przeczytaj także:

"abc na kołach" z gwarancją 4 tysięcy złotych "na rękę"?

Ile kosztuje franczyza abc na kołach?

Franczyza INFO zaprasza na cykl sond: "Ile kosztuje franczyza XYZ?".  Skąd pomysł na taki temat? Przede wszystkim dlatego, że statystyczny franczyzobiorca, który szuka pomysłu na biznes, głównie skupia się na kwestiach finansowych. Okazuje się, że cena to istotny, a nawet najważniejszy element wejścia we franczyzę dla przedsiębiorców. 

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook