Jak rozpoznać dobrą franczyzę? (VIDEO Franczyza 2.0 lifestyle)

31 lip 2021
materiał partnerski

- Wybierając franczyzę, franczyzobiorcy patrzą na sieci nie tylko przez filtr zarabiania, ale też przestrzeni współpracy i stylu życia, który franczyza im umożliwi. Na podstawie mojego doświadczenia doradczego obserwuję, że sieci franczyzowe wspierające osobistą realizację, autonomię i przedsiębiorczość franczyzobiorcy, czyli skupione na człowieku, doskonale radzą sobie z wyzwaniami rosnącej organizacji - wyjaśnia  Monika Ferreira , Founding Partner i Doradca Strategiczny w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy.

Zapraszamy do obejrzenia drugiego odcinka webinaru z cyklu: Franczyza 2.0 lifestyle, którego gośćmi byli: 

  • Marek Kamiński, podróżnik, Innowator, Filozof, Przedsiębiorca, który buduje sieć franczyzową Marek Kaminski Academy LifePlanAcademy;
  • Joanna Procyszyn, Country Manager sieci franczyzowej Mail Boxes Etc. Poland;
  • Anna Bachowska, franczyzobiorczyni w sieci franczyzowej Lodolandia & Kołacz na Okrągło oraz Bafra Kebab.

Jak rozpoznać dobrą franczyzę? 

Inicjatorka projektu: Franczyza 2.0 Strategia, edukacja, technologia, chce poprzez ten program opowiedzieć o drogach, którymi podążają liderzy we franczyzie. Jak sama mówi: - Franczyza 2.0 to model sieci franczyzowych bardzo dobrze poukładanych organizacyjnie, wyposażających swoich franczyzobiorców w zaawansowany know-how w obszarze rozwoju strategicznego, operacyjnego i finansowego.

Franczyza 2.0 lifestyle to druga noga Projektu, która pokazuje, jak franczyzodawca i franczyzobiorca mogą skutecznie skalować biznes i zarabiać, jeśli u podstawy współpracy postawimy potrzeby i dobrostan osobisty franczyzobiorcy.

- Nasze rozmowy z franczyzobiorcami i franczyzodawcami mają na celu pokazanie, na czym im zależy we współpracy i czym się kierują wybierając sieć czy wybierając franczyzobiorcę. Chcemy podkreślać, jak ważne są kultura organizacyjna i dopasowanie stron - dodaje Ferreira.

Pomysłodawczyni projektu Franczyza 2.0 uważa, że w dobrze poukładanych systemach franczyzowych, wzrost i zaangażowanie franczyzobiorców osiąga się dzięki#4Essentials, czyli 4 filarom, na których opierają swoje środowisko współpracy dla franczyzobiorców. Są to:

#1 Kulturze współtworzenia
#2 Life - Purpose
#3 Stylowi życia
#4 Modelowi zarabiania

- Sieci franczyzowe różnią się od siebie umiejętnościami tworzenia środowiska współpracy dla franczyzobiorców, które uruchamia ich "purpose" - osobisty wyższy cel i pasję - powoduje, że chcą dać z siebie max i pozostać w sieci. - Nie wszystkie sieci mają taka zdolność - wyjaśnia Monika Ferreira. 

Franczyza 2.0 lifestyle to rozmowy o zarabianiu, stylu życia i kulturze współtworzenia we franczyzie. Mają formułę cykliczną.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook