Lewiatan od początku roku otworzył już na terenie całego kraju 45 nowych sklepów. Najnowsze placówki powstały w Rybniku oraz w Warszawie, gdzie otwarto sklep w tradycyjnym modelu sprzedaży przy ulicy Szeligowskiej.
Z informacji przedstawionych przez firmę badawczą SW Research jednoznacznie wynika, iż konsumenci coraz chętniej robią zakupy w sklepach wyżej wspomnianej sieci sieci. Dodatkowo, 77 proc. osób badanych przyznało, że liczy na obecność lokalnych produktów w swoich miejscowych placówkach, które są dla nich często artykułami pierwszej potrzeby podczas codziennych zakupów.
Najnowsza placówka w Rybniku, która została otwarta w ramach konceptu "Lewiatan w chwilę" umożliwia klientom szybkie i kompleksowe zakupy. Sieć tworząc ten projekt mocno postawiła na dopasowanie asortymentu pod konkretną grupę odbiorców oraz wyposażenie sklepu w świeże, lokalne produkty. Oprócz typowej oferty handlowej, klienci nowo otwartej placówki będą mogli wyposażyć się w produkty gotowe oraz dania łatwe do przygotowania w zaledwie kilka minut.
Przypomnijmy, że Lewiatan jest aktualnie trzecią co do wielkości siecią handlową w naszym kraju oraz największą siecią franczyzową w Polsce. W minionym roku łączne obroty firmy przekroczyły 13 miliardów złotych.
Czytaj także: Nanosklep Żabka we franczyzie? [komentarz sieci]
Sprawdź nas także na Facebooku: