Ile kosztuje franczyza YASUMI?

12 sie 2021
materiał zredagowany

Ile kosztuje franczyza YASUMI? To pytanie zadaliśmy kolejnej znanej sieci. Sprawdźmy jakie koszty generuje inwestycja w ten biznes!

YASUMI, to znana sieć eleganckich salonów beauty, działa od 2003 roku. Ta polska firma z kilkunastoletnią tradycją rozwija się w niesłychanym tempie. Ile zatem kosztuje franczyza YASUMI? Odpowiada Zofia Bydałek, prezes i założycielka marki.

YASUMI oferuje trzy programy. Od tego, który wybierzemy, zależą nakłady finansowe. Programy uzależnione są od wielkości miast i liczby ich mieszkańców.

  • Program YASUMI BEAUTY POINT

- Polecamy go w miastach do 40 tys. mieszkańców. Ma wprawdzie mniejszą ofertę zabiegową, ale jest doskonałym programem na start w mniejszych miastach. Wystarczy 95 000 zł/ netto, by otworzyć YASUMI Beauty Pointmówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek.

  • Program YASUMI EPIL

- Dedykowany do miast mniejszych i większych. Ilość mieszkańców nie ma znaczenia, gdyż wiodącą usługą jest tu depilacja, na którą jest popyt w każdym mieście, niezależnie od jego wielkości. Koszt wejścia to 155 000 zł / netto. W tej kwocie inwestor ma dosyć szerokie zaplecze zabiegowe - dodaje.

  • Program YASUMI Instytut Zdrowia i Urody

- Najczęściej wybierany przez przyszłych franczyzobiorców program, świetnie prosperujący zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Co prawda na ten koncept przeznaczyć należy większy nakład finansowy – minimum 250 000 zł/ netto na zakup sprzętu, niemniej umożliwia to wprowadzenie pełnej i zarazem najszerszej oferty zabiegowej, włącznie z zabiegami typu MEDESTETIC z zakresu medycyny estetycznej, która jest bardzo popularna, i której poszukują klienci -niezależnie od wielkości miasta - kontynuuje prezes Zofia Bydałek .

Sieć deklaruje, że jej franczyzobiorca jest wspierany na każdym etapie inwestycji. YASUMI zapewnia pomoc przy rekrutacji, szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców, komplet materiałów marketingowych, opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą. Doradza w urządzaniu salonu, wyborze sprzętu. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem.

Cykl "Ile kosztuje franczyza..." to odpowiedź na liczne zapytania czytelników. Pytamy znane sieci o koszt wejścia w ich biznes. Inwestycja to nie jedyny aspekt, na który warto zwrócić uwagę przed podjęciem decyzji. Wielu ekspertów podkreśla, że koszty nie powinny być weryfikowane z perspektywy - "tanie oznacza dobre" i na odwrót. Niemniej dla wielu osób, zastanawiających się nad franczyzą, koszty są elementem ważnym. To one często weryfikują ostateczną decyzję. Zainteresowani franczyzą szukają informacji na temat kwot, jakie będą musieli przeznaczyć na zakup licencji i pokrycie dodatkowych kosztów związanych z prowadzeniem biznesu.

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera