Ile kosztuje franczyza YASUMI? To pytanie zadaliśmy kolejnej znanej sieci. Sprawdźmy jakie koszty generuje inwestycja w ten biznes!
YASUMI, to znana sieć eleganckich salonów beauty, działa od 2003 roku. Ta polska firma z kilkunastoletnią tradycją rozwija się w niesłychanym tempie. Ile zatem kosztuje franczyza YASUMI? Odpowiada Zofia Bydałek, prezes i założycielka marki.
YASUMI oferuje trzy programy. Od tego, który wybierzemy, zależą nakłady finansowe. Programy uzależnione są od wielkości miast i liczby ich mieszkańców.
- Polecamy go w miastach do 40 tys. mieszkańców. Ma wprawdzie mniejszą ofertę zabiegową, ale jest doskonałym programem na start w mniejszych miastach. Wystarczy 95 000 zł/ netto, by otworzyć YASUMI Beauty Point – mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek.
- Dedykowany do miast mniejszych i większych. Ilość mieszkańców nie ma znaczenia, gdyż wiodącą usługą jest tu depilacja, na którą jest popyt w każdym mieście, niezależnie od jego wielkości. Koszt wejścia to 155 000 zł / netto. W tej kwocie inwestor ma dosyć szerokie zaplecze zabiegowe - dodaje.
- Najczęściej wybierany przez przyszłych franczyzobiorców program, świetnie prosperujący zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Co prawda na ten koncept przeznaczyć należy większy nakład finansowy – minimum 250 000 zł/ netto na zakup sprzętu, niemniej umożliwia to wprowadzenie pełnej i zarazem najszerszej oferty zabiegowej, włącznie z zabiegami typu MEDESTETIC z zakresu medycyny estetycznej, która jest bardzo popularna, i której poszukują klienci -niezależnie od wielkości miasta - kontynuuje prezes Zofia Bydałek .
Sieć deklaruje, że jej franczyzobiorca jest wspierany na każdym etapie inwestycji. YASUMI zapewnia pomoc przy rekrutacji, szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców, komplet materiałów marketingowych, opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą. Doradza w urządzaniu salonu, wyborze sprzętu. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem.