Żabka opublikowała "Raport Odpowiedzialności". LodyBonano świętują 18-lecie działalności! KOKU Sushi pojawi się w kolejnych miejscach. Powstała pierwsza na świecie restauracja z mięsem wychodowanym w laboratorium! To jest najnowszy flesz tygodnia od Franczyza INFO. Przeczytaj w skrócie!
Magazyn „Businesswoman & life” przyznał marce DepilConcept Polska tytuł lidera franczyzy dla kobiet w branży kosmetycznej.
- Dziękujemy kapitule konkursowej oraz wszystkim pracownikom oraz franczyzobiorcom DepilConcept Polska, którym dedykujemy nagrodę! – powiedział Kamil Miciałkiewicz, Marketing Manager DepilConcept Polska.
Nasi franczyzobiorcy to nie tylko dobrzy i zadowoleni przedsiębiorcy, ale też ambitni. W trakcie ostatnich szlifów i szkoleń są KOKU Sushi POINT Ostrów Wielkopolski oraz KOKU Sushi Szczawno-Zdrój. Sushilovers w Ostrołęce, Pszczynie oraz Wodzisławiu Śląskim mogą już przebierać nóżkami, również KOKU Sushi POINT Szczecin ruszy podczas tych wakacji. Natomiast zupełnie na „świeżo” zawitamy w mieście Mikołaja Kopernika, gdzie powstaje KOKU Sushi POINT Toruń, w tym roku również zawitamy do Żar i otworzymy czwarty punkt w Białymstoku! - czytamy na stronie internetowej KOKU Sushi.
Giganci Programowania stali się Globalnym Partnerem Szkoleniowym Microsoft dla Edukacji.
W sieci MOYA otwarte zostały dwie nowe stacje paliw – w Wielichowie (woj. wielkopolskie) oraz w Zelowie (woj. łódzkie). Oba obiekty działają na zasadzie franczyzy.
Pierwsza lodziarnia pod nazwą LodyBonano została otwarta w 2003 roku w Białymstoku, później dołączyły do niej kolejne. Z czasem biznes stał się na tyle rozpoznawalny, że powstał model franczyzowy. Obecnie pod szyldem LodyBonano działa blisko 200 punktów w całym kraju.
– Teraz z pewnym wzruszeniem patrzymy na to, jak klienci wychowani na Lodach Bonano, przyprowadzają do nas swoje dzieci. To przypomina nam, jak długo działamy na rynku i uświadamia, że staliśmy się marką pokoleniową. Jednak nic tu nie jest dziełem przypadku. Znamy ten biznes od podszewki i to my wielokrotnie wyznaczaliśmy branży ścieżki rozwoju i nowe trendy – wspomina Radosław Charubin, współwłaściciel marki.
– Nasze lodziarnie są świetnie przyjmowane w małych i średnich miastach, na rozbudowanych osiedlach oraz w miejscowościach turystycznych. Dla lokalnej społeczności taki punkt to nie tylko miejsce, gdzie można kupić lody, ale przede wszystkim – przestrzeń wspólnego spędzania czasu. U nas spotykają się całe rodziny, grupy dzieciaków przybiegają po obiedzie po swoje ulubione lody. Jeśli lodziarnia znajduje się w odpowiedniej lokalizacji, to życie towarzyskie kwitnie pod nią przez cały sezon, często bez względu na pogodę – mówi Radosław Charubin.
Sieć ogłasza nową „Strategię dla Grupy Żabka” i publikuje raport podsumowujący działania w obszarze ESG za 2020 rok.
– W ramach Grupy Żabka budujmy ekosystem wygodnych rozwiązań w obszarze modern convenience, które ułatwiają codzienne życie milionom klientów. Misję tę realizujemy w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, dbając o ludzi i naszą planetę. To długofalowy kierunek, jaki obraliśmy w ramach przyjętej przez nas strategii odpowiedzialności. Nasze zobowiązania w tym obszarze są ściśle zintegrowane z celami biznesowymi i będą w kolejnych latach wytyczać naszą drogę rozwoju – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Grupy Żabka.
– W Żabce udowadniamy, że odpowiedzialne zakupy mogą być proste, szybkie i wygodne. Wierzymy, że nawet drobne codzienne zakupy mogą być częścią zrównoważonego trybu życia, a wielkie zmiany składają się z małych decyzji dokonywanych na co dzień, również w naszych sklepach, przy kasie. Zmieniamy więc asortyment i ułatwiamy zmianę codziennych nawyków zakupowych na lepsze dla klientów i dla Ziemi, a w samych klientach wzmacniamy świadomość wpływu konsumpcji na stan planety. Wierzymy, że przyszłość należy do firm, które rozwijają się w sposób zrównoważony, dbają nie tylko o wynik finansowy, ale także o klientów, pracowników, partnerów biznesowych oraz o środowisko naturalne – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.
Firma 5.10.15. opublikowała nowy spot dla potencjalnych franczyzobiorców. W opublikowanym video, sieć przedstawia atuty prowadzenia biznesu pod swoim szyldem.
Sieć RE/MAX Polska poinformowała na swoim Instagramie o kolejnych sukcesach jej agentów. Tym razem polscy agenci zostali wyróżnieni w klasyfikacji europejskiej.
Nowy punkt Metrohouse pojawił się w Zielonej Górze. Sieć podzieliła się informacją z otwarcia na swoim Instagramie. W ubiegłym tygodniu firma świętowała otwarcie punktu w Górze Kalwaria.
W Tel Awiwie otwarto pierwszą na świecie restaurację serwującą dania z wyhodowanego mięsa, które jest produkowane w laboratorium. Co ciekawe, produkcja mięsa odbywa się zaraz obok restauracji, dzięki czemu goście mogą obserwować proces jego powstawania. Mięso produkowane jest za pomocą in vitro - podała agencja AFP.
Aby wyprodukować mięso, wcześniej pobiera się komórki z zapłodnionego jaja kury i wkłada się je do bioreaktora. To właśnie tam komórki rozwijają się i stają się tkanką mięśniową.