Ile kosztuje franczyza stacji paliw Moya?

05 lip 2021
źródło: materiały prasowe

Ile kosztuje franczyza stacji paliw Moya? To pytanie zadaliśmy kolejnej znanej sieci. Sprawdźmy jakie koszty generuje inwestycja w ten biznes!

Poniżej publikujemy odpowiedź sieci. Ile zatem kosztuje franczyza stacji paliw pod szyldem Moya?

(...) Nasza oferta franczyzowa skierowana jest do właścicieli stacji paliw lub do przedsiębiorców planujących jej budowę, zakup lub też dzierżawę. W większości przypadków osoby te są już właścicielami stacji, które fizycznie istnieją, choć do tej pory funkcjonowały jako obiekty niezrzeszone, prowadziły działalność indywidualnie lub w ramach innej sieci. Niemniej, również wśród franczyzobiorców zdarzają się sytuacje, że obiekty budowane są „od zera”.

Inwestycja w stację paliw sięga nawet kilku milionów złotych, dlatego od naszych partnerów wymagamy dobrej kondycji finansowej, która jest niezbędna, czy to do budowy stacji, czy też do uzyskania kredytu kupieckiego na zakup paliw. Rzecz jasna, niemniej ważny jest także zapał, chęć i otwartość na zmiany. Działanie w ramach franczyzy wymaga od partnera pewnego zakresu dostosowania się do naszych standardów. My przy tym zapewniamy dużą elastyczność w podejściu do współdziałania.

Kwestia ewentualnego współfinansowania inwestycji zależy od indywidualnych negocjacji i wielu czynników takich, jak lokalizacja stacji czy perspektywa zwrotu inwestycji. Co do zasady, franczyzodawca finansuje najczęściej wszystko to, co identyfikuje stację z daną marką – wizualizację stacji, na którą składa się m.in. pylon cenowy, czy otoki na wiacie oraz znaki informacyjne rozmieszczone na stacji, wyposażenie sklepu stacji, a więc meble, sprzęt chłodniczy, sprzęt gastronomiczny oraz komputery. Franczyzobiorca zaś finansuje całą resztę: stację paliw – rozumianą jako instalację paliwową, wiatę, podjazd stacji, budynek stacji paliw wraz z niezbędnymi instalacjami i niezbędnym wyposażeniem z pominięciem tego co dostarczy franczyzodawca na samą salę sprzedaży.

Naszym wyróżnikiem na rynku jest indywidualne i partnerskie podejście do współpracy z franczyzobiorcami. Cenimy każdego przedsiębiorcę, który ma ambicje rozwijać z nami swój biznes. Partnerzy wchodzący do naszej sieci otrzymują pełne wsparcie marketingowe, mają możliwość nieustannego pogłębiania swojej wiedzy z tematów potrzebnych do rozwoju i prawidłowego funkcjonowania firmy na rynku. Co więcej, stworzyliśmy dla nich program Ambasador, dzięki któremu nasi najbardziej ambitni partnerzy mogą otrzymać dodatkowe wsparcie w zakresie marketingu oraz sprzedaży. Wyniki po roku funkcjonowania tej akcji pokazują, że warto z nami współpracować. Stacje objęte programem zanotowały wzrosty sprzedaży w kategorii pozapaliwowej sięgające 50% - nawet pomimo pandemii. Potwierdzeniem tego, że warto wejść we franczyzę MOYA jest liczba partnerów, którzy mają więcej niż jedną stację w barwach MOYA – aktualnie jest ich ponad 30.

MOYA jest dziś najdynamiczniej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Obecnie składa się na nią ponad 330 obiektów. Celem Anwim S.A. jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju na przestrzeni najbliższych lat (...)  Obecnie ok. 70% stacji w sieci MOYA stanowi franczyza. Na przestrzeni ponad 10 lat wypracowaliśmy ofertę, która odpowiada na zapotrzebowanie partnerów. Daje możliwość dobrego startu w biznesie i efektywnego rozwoju przedsiębiorstwa. Naszym atutem jest to, że nie jesteśmy wielkim koncernem. Dzięki temu pozostajemy elastyczni i otwarci na pomysły oraz sugestie naszych franczyzobiorców. Przede wszystkim jednak ta wyjątkowa synergia działań służy zaoferowaniu klientom takiej oferty, jakiej oczekują oraz przyjaznej atmosfery, dzięki której mogą poczuć się komfortowo.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook